شناسهٔ خبر: 37245076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هر فردی در انتخابات توسط مردم انتخاب شود برای ما محترم است

استاندار تهران با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است، گفت: وظیفه عوامل اجرایی انتخابات رعایت قانون و بی‌طرفی کامل در انتخابات است و هر فردی با هر گرایش سیاسی که مردم انتخاب کردند برای ما محترم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، نخستین نشست مشترک مسؤولان حراست و بازرسی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان برگزار و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه، ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است، اظهار کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده ملت ایران با تمام توان سعی در مأیوس کردن ملت ایران دارند اما بازهم شکست خواهند خورد.

وی گفت: اغتشاشات آبان ماه با اشراف کامل اطلاعاتی همه عزیزان و هوشیاری مسئولان حراست در فرمانداری‌های استان تهران خوشبختانه ظرف مدت ۴۸ ساعت خاتمه پیدا کرد؛ امروز نظام اسلامی متکی به رأی مردم و پشتیبانی ملت است و با هدایت‌های مقام معظم رهبری از تمام گردنه‌های تاریخی به‌سلامت عبور می‌کند.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به اینکه، عمل به قانون و بی‌طرفی کامل راهبرد استانداری در برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: جایگاه شغلی بازرسی و حراست بسیار بااهمیت و راهبردی است و این جایگاه بعضاً با جایگاه مجریان درآمیخته می‌شود و حراست و بازرسی باید ناظر به امور باشند.

محسنی بندپی افزود: استان تهران شرایط و ویژگی‌های خاصی دارد و متراکم‌ترین استان کشور به لحاظ جمعیتی است و وظیفه همه ما صیانت و حراست و حفظ اراضی از متر به متر اراضی است که متعلق به بیت‌المال است.

وی با بیان اینکه، حراست‌ها باید با اقدامات پیشگیرانه و ارشادی مانع از لغزش‌ها شوند و شناسایی به‌موقع و مداخله به هنگام در مسیر نظارت گام بردارند، تاکید کرد: امروز اولویت کاری استانداری تهران برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم است و شعار قانون مداری و بی‌طرفی در انتخابات نصب العین عوامل اجرایی انتخابات است.

حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر قدرت معنایی کشور است

استاندار تهران با بیان اینکه، وظیفه عوامل اجرایی انتخابات رعایت قانون و بی‌طرفی کامل در انتخابات است و هر فردی با هر گرایش سیاسی که مردم انتخاب کردند برای ما محترم است، تاکید کرد: انتخابات رویدادی است که نشاط و شور اجتماعی را در کشور رقم می‌زند و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه، مفتخریم که هرساله یک انتخابات برگزار می‌کنیم و این رویداد مظهر مردم‌سالاری در کشور است، گفت: امروز حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر قدرت معنایی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های زورگوی دنیاست.

انتهای پیام/ی

نظر شما