شناسهٔ خبر: 34968519 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مباحث مالی انتخابات یکی از مشکلات تهران است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: مباحث مالی انتخابات یکی از مشکلات به ویژه در تهران به سبب تعداد شعب اخذ رای است که در این زمینه مدیر کل بازرسی نامه‌ای به فرمانداران ارسال کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: آموزش بخشداران برای برگزاری درست انتخابات امری ضروری است تا بتوانیم یک انتخابات درستی را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: آقای علیخانی دبیر سیاسی انتخابات نیز در این جلسه گزارشی از همایش آموزشی مشهد ارائه دادند که کلیه بخشداران و مدیرکل سیاسی در همایش حضور داشته و نوع کلاس‌ها و آموزش‌ها کاربردی بوده است.

حسن بیگی اظهار داشت: از تصمیمات جلسه این بود که مسئول آموزش ستاد انتخابات جلسات مستمر خود را برگزار کند و در سطح استان آموزش‌های لازم را به بخشداران ارائه دهد.

وی در مورد انتخاب نمایندگان فرماندار برای مدیریت شعب اخذ رای عنوان کرد: مقرر شد نمایندگان فرماندار که در روز انتخابات مدیریت شعب اخذ رای را به عهده دارند از افراد متدین، خوش‌نام و بی‌طرف شناسایی شوند و آموزش آنها نیز در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در پایان درباره مباحث مالی انتخاباتی خاطرنشان کرد: مباحث مالی انتخابات یکی از مشکلات به ویژه در تهران به سبب تعداد شعب اخذ رای است که در این زمینه مدیر کل بازرسی نامه ای به فرمانداران ارسال کرده که در جلسه آینده از او دعوت می‌شود تا راجع به این موضوع پیگیری و به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما