شناسهٔ خبر: 37197117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین مطرح کرد:

ترویج ورزش دوچرخه سواری با هدف سلامت جسمانی شهروندان

استاندار قزوین گفت: ورزش دوچرخه سواری به منظور سلامت جسمانی و افزایش تحرک بدنی شهروندان قزوینی باید توسعه و ترویج پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در سومین همایش حمل و نقل پاک گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت دوچرخه سواری و ورزش همگانی در قزوین به سلامت جسم و کاهش مصرف دارو کمک کرد.

استاندار قزوین افزود: اقدام شهرداری قزوین در ایجاد مسیر دوچرخه سواری در شهر قابل تقدیر است.

جمالی پور بیان کرد: شهرداری قزوین با همراهی اداره کل ورزش و جوانان با ایجاد شرایط مناسب در دوچرخه سواری و ورزش همگانی نقش مؤثری در این راستا دارد.

وی در ادامه از تشویق کارمندان دوچرخه سوار در استان خبر داد و گفت: ما به عنوان استفاده کنندگان تکنولوژی باید نگاهمان را به آن تغییر داده و از آن برای رفاه جامعه و حفظ سلامت خود استفاده کنیم.

مقام عالی دولت در استان اظهار کرد: امروز به دلیل استفاده نادرست از خودرو با مشکلاتی همچون تعطیلی یک هفته‌ای شهرها مواجه می‌شویم که به اقتصاد کشور آسیب می‌رساند و لذا یکی از ملزومات مهم دانش در مورد چگونگی استفاده از تکنولوژی است.

سومین همایش حمل و نقل پاک با محوریت دوچرخه صبح پنجشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، داودی رئیس شورای اسلامی شهر، طاهرخانی شهردار، قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و جمعی از مدیران استانی و شهری قزوین در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

نظر شما