شناسهٔ خبر: 37123534 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازگشت فورچونه به تمرین تراکتور/ امیدها غایب بودند

تمرینات تاکتیکی تراکتور تبریز در روز بازگشت کوین فورچونه پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، شاگردان ساکت الهامی از ساعت ۱۱ در جلسه فنی بازی با شهر خودرو شرکت کردند و سپس در رختکن تمرینات بدنسازی را زیر نظر دکتر جودکی نژاد انجام دادند.

* بازیکنان تراکتور در ادامه با حضور در زمین چمن اصلی ورزشگاه بنیان دیزل تمرینات گرم کردن بدن را پیگیری کرده و سپس تمرین تاکتیکی ویژه بازی با شهر خودرو را با وجود شش دروازه کوچک انجام دادند.

* الهامی در ادامه دقایقی در خصوص نحوه بازی شهر خودرو برای شاگردانش صحبت کرد و سپس در قالب بازی درون تیمی در زمین بزرگ، نکات تاکتیکی را به بازیکنانش گوشزد کرده و آنان را در پست‌های مختلف محک زد.

* تعدادی از بازیکنان پس از پایان تمرین در زمین مانده و تمرینات اختصاصی‌شان را انجام دادند.

* علیرضا پژمان، حمیدرضا جودکی نژاد، علیرضا مرادی و علیرضا ناصح به عنوان اعضای کادرفنی تراکتور الهامی را در این جلسه تمرینی کمک می‌کردند.

* کوین فورچونه پس از مدت‌ها، با صلاحدید الهامی در تمرین امروز حضور یافته بود که جدا از سایر بازیکنان، تمرینات اختصاصی انجام داد.

* محمدرضا آزادی و رضا شکاری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در تمرین امروز حضور نداشتند و سه بازیکن تیم جوانان تراکتور نیز در جلسه تمرینی امروز حاضر شده بودند.

نظر شما