شناسهٔ خبر: 37102843 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت ثبت نام نقل‌وانتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان برای نیم سال دوم سال تحصیلی تا ۶ دی ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه دانشگاه آزاد، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری اظهار کرد: متقاضیان نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی می توانند با مراجعه با سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تنها به درخواست هایی که از طریق سامانه منادا ارسال شود، رسیدگی می شود، افزود: دانشجویان پس از مطالعه شیوه‌نامه نقل و انتقالات، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

دانشجویان در روند ثبت نام باید مد نظر داشته باشند که پس از پایان زمان ثبت درخواست نقل و انتقال، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود ندارد. از این رو قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه کنید.

همچنین صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو است و در صورت صحت نداشتن مدارک ارائه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی می شود.

نظر شما