شناسهٔ خبر: 37078081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

محمد بنا: گاو شیرده مربیان خارجی شده‌ایم

فکر و ذکر مسئولان شده استراماچونی کبیر!

صاحب‌خبر -
واقعاً در حال حاضر اوضاع و احوال مملکت ما آنقدر خوب و عالی و همه چیز روبراه است و مردم در رفاه کامل هستند که تنها دغدغه ما نازکشیدن از سرمربیان خارجی و جسارتاً کولی دادن به آنها است؟ این رویه را باب نکنید که خارجی‌ها بیایند در مملکت خودمان تا گردن روی سرمان کلاه بکشند و هر طور بی‌احترامی به ما بکنند و جسارتاً ما گاو شیرده بشویم تا ما را بدوشند، بعد هم هر وقت دلشان خواست شب و نصفه شب جمع کنند و بروند به سلامت
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن انتقاد از بی‌توجهی به مربیان داخلی فوتبال ایران، گفت: در این اوضاع و احوال، بزرگترین دغدغه نه مشکلات مردم و اقتصاد بیمار و نه مسائل فرهنگی و اجتماعی است، بلکه دغدغه بازگشت استراماچونی به ایران و مبلغ قراردادش است! سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتشار پستی ضمن انتقاد از چرایی اتفاقات اخیر و تمرکز بیش از حد مسئولان وزارت ورزش نسبت به بازگرداندن استراماچونی در فاصله ۷ ماه مانده به المپیک، نوشت: «بزرگترین دغدغه ما نه مشکلات مردم است، نه اقتصاد بیمارمان و نه مسائل اجتماعی و نه دغدغه‌های فرهنگی ما. که هر روز در تحلیل رفتن است و از چیزی که اجدادمان بود هر روز هزاران کیلومتر فاصله می‌گیریم. بزرگترین نگرانی این روزهای ما حل مسأله مربوط به دستمزد و مدت قرارداد استراماچونی کبیر شده است.» وی ادامه داد: «با مزه‌اش این قسمت است که در این وضعیت، مدیر ما افتخار می‌کند که دو شب پشت درب سفارت خوابیده تا مشکلات جناب آقای سینیور را حل و فصل کند. البته به استقلالی‌های عزیز برنخورد. بحث من تیم خاصی نیست، صحبت فقط و فقط اعتبار ملی است. منظورم مظلومیت مربیان ایرانی است. چرا فراز کمالوند به‌خاطر نداری و رسیدگی نکردن به تیمش باید استعفا بدهد؟ یحیی گل‌محمدی با آن نبوغ ذاتی و نتایج عالی‌اش از شرایط گله می‌کند و چرا گوش شنوایی برای حرف‌هایش نیست؟ رسول خطیبی عزیز با همه مشکلات با ماشین‌سازی ادامه می‌دهد و پا پس نمی‌کشد. این عزیزان کارشان را ادامه می‌دهند و نصفه شب به‌طور یکطرفه قراردادشان را فسخ نمی‌کنند چون تعصب مملکتشان را دارند.»

سه ماه حقوق؛ غرامت ویلموتس
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره قرارداد مارک ویلموتس توضیحات جدیدی را ارائه و اظهار داشت: مبلغ غرامت قرارداد سرمربی تیم ملی سه ماه حقوق ماهیانه است. امیر مهدی علوی اظهار داشت: در روزهای گذشته فدراسیون و وکلای قانونی ویلموتس در حال مکاتبه بوده‌اند و مباحث مربوطه در مجرای رسمی در حال پیگیری است. لذا طرح برخی شایعات خارج از این فضا تنها جنگ روانی تلقی می‌شود.

دلم می‌خواهد به ایران برگردم
«آندره‌آ استراماچونی» بار دیگر بر تمایل خود برای بازگشت به استقلال و ایران تأکید کرد. سرمربی استقلال در گفت‌و‌گو با رسانه ایتالیایی کوریره دلا سِرا گفت: امیدوارم برگردم و سرمربی این هواداران شگفت‌انگیز شوم که برای من به خیابان آمدند. وی در توصیف ایران نیز گفت: «نشانه‌های امپراطوری پارس، تخت جمشید، گهواره تمدن، شیراز، اصفهان تنها تعدادی از جذابیت‌های ایران است. و استقبال مردم از غریبه‌ها فوق‌العاده است.»

بیرانوند واقعاً مصدوم است؟
در حالی که عنوان می‌شد علیرضا بیرانوند دچار مصدومیت شده و به همین خاطر مقابل سایپا بازی نکرد اما این دروازه‌بان امروز در ترکیب اصلی تیمش در یک بازی دوستانه به میدان رفت. روز گذشته تیم پرسپولیس در شهرقدس به مصاف تیم سایپا رفت که در این بازی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دهد. در این بازی علیرضا بیرانوند روی نیمکت تیمش نشست و رادوشوویچ وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده داشت.

نظر شما