شناسهٔ خبر: 37047586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تایید صلاحیت ۳۵۷ نفر از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از تایید صلاحیت ۳۵۷ نفر معادل ۹۲ درصد از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۸۸ داوطلب  در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که ۳۵۷ در هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد:  ۸ نفر از داوطلبان معادل ۲ درصد مجموع افراد ثبت نام کننده از ادامه روند انتخابات انصراف دادند و ۲۳ نفر شامل ۶ درصد داوطلبان نیز شرایط احراز صلاحیت را کسب نکردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب از مجموع ۱۴۸ داوطلب ۲ نفر انصراف دادند، گفت: چهار داوطلب دیگر نیز شرایط احراز صلاحیت را کسب نکردند و ۱۴۲ نفر تایید صلاحیت شدند.

به گفته وی در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه یک نفر از ادامه روند یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انصراف داد و ۶۴ داوطلب تایید صلاحیت و یک داوطلب نیز شرایط احراز صلاحیت را کسب نکرد، در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ۶۰ نفر تایید صلاحیت، 7 نفر نیز شرایط لازم احراز صلاحیت را به دست نیاوردند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان داشت: در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان نیز ۲۴ نفر از مجموع ۲۷ داوطلب ثبت نام کننده تایید صلاحیت، ۲ داوطلب انصراف دادند و یک نفر رد صلاحیت، در حوزه انتخابیه شازند ۴۴ نفر از مجموع ۴۹ نفر تایید صلاحیت، ۵ نفر رد صلاحیت شدند، همچنین در حوزه انتخابیه خمین  ۲۳ داوطلب از مجموع ۳۱ داوطلب، تایید صلاحیت و پنج داوطلب نیز شرایط لازم برای احراز صلاحیت را کسب نکردند و سه داوطلب نیز انصراف دادند.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما