شناسهٔ خبر: 36871418 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ارائه بیش از ۱۰ میلیارد تخفیف ورزشی به معلولان در تهران

سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: بیش از ۱۰ میلیارد تخفیف ورزشی طی ۸ ماهه امسال به معلولان در پایتخت ارائه شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره درآمد سازمان ورزش شهرداری تهران طی گزارشی از ارائه بیش از ۱۰ میلیارد ریال تخفیف به جانبازان و معلولین تهرانی در ۸ ماهه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: مجموعه‌ها و اماکن تحت پوشش سازمان ورزش، در بخش آموزشی، ۳۶۹۱ نفراز جانبازان بالای ۵۰ درصد و معلولیت شدید را پذیرش کرده که در مجموع ۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال تخفیف ارائه داده است.

همچنین پذیرش این افراد در بخش تفریحی ۸۸ هزار و ۴۸۶ نفر بوده که در مجموع از ۷ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال تخفیف بهره‌مند شده اند.

در بخش خانواده جانباز و جانبازان زیر ۵۰ درصد و معلولین متوسط، در سانس آموزشی ۲۰۳۶ نفر پذیرش شده که در مجموع از ۵۱۶ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال تخفیف استفاده کرده اند. پذیرش این افراد در سانس‌های تفریحی ۲۶ هزار و ۸۶۱ نفر بوده که در مجموع از تخفیف یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۹۰۰ ریالی بهره‌مند شده اند.

بر اساس این گزارش، در مجموع جانبازان و معلولین تهرانی در بخش آموزشی در هر دو گروه از ۲ میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۸۵ هزار ریال و در بخش تفریحی از ۸ میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۹ هزار و ۹۰۰ ریال تخفیف استفاده کرده‌اند.

نظر شما