شناسهٔ خبر: 36754214 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم بهره‌گیری از تربیت دینی برای آموزه‌های مدیریت مصرف آب

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: با بهره‌گیری از نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه‌های دینی مردم و جوانان جامعه، تشنه دریافت آموزه‌های تخصصی مدیریت مصرف خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مینو اصلانی در آیین امضای تفاهم‌نامه بسیج جامعه زنان با وزارت نیرو که در زمینه مصرف بهینه آب و برق امضا شد، گفت: صنعت آب و برق به عنوان یک صنعت مهم و زیربنایی در کشور است و قطعاً بدون توجه به آب، برق و انرژی نمی‌توانیم به عنوان یک کشور تمدن‌ساز، دنیا را با تفکر انقلابی و جهادی آشنا کنیم.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه تاکنون به نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه‌های دینی کمتر پرداخته شده است، اظهار کرد: اگر نظام تعلیم و تربیت الهی، به صورت فرآیندی و صحیح از خانواده به فرزند منتقل شود، قطعاً به نتایج بزرگتری دست خواهیم یافت و اگر نظام تربیتی مسیر درست را پیش بگیرد، مردم و جوانان جامعه، تشنه دریافت آموزه‌های تخصصی مدیریت مصرف خواهند شد.
اصلانی با تاکید بر اینکه تکنیک‌های صرفه‌جویی می‌بایست از طریق علما و مراجع دینی به عموم مردم منتقل شود، گفت: عالمان دینی و مراجع وقتی از عدم اسراف و مضرات آن برای مردم سخن می‌گویند می‌بایست روش‌ها و تکنیک‌های عملی آن را نیز آموزش دهند، که در این خصوص لازم است تکنیک‌های لازم در اختیار آنان قرار گیرد.
وی افزود: سازمان بسیج جامعه زنان کشور و سازمان تبلیغات اسلامی بالغ‌بر ۷۰ هزار خانم جلسه‌ای در کشور تحت پوشش دارند که می‌توانند جمعیت زیادی را از آموزه‌های لازم در این زمینه بهره‌مند کنند و آشنایی این افراد با تکنیک‌ها و آموزه‌‌های تخصصی پیشگیری از هدررفت انرژی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: به‌رغم تحریم‌های ظالمانه، با همت مدیران، مهندسان و کارگران متعهد انقلابی صنعت بزرگ و پیشرفته آب و برق در طول سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، نه تنها کوچک‌ترین خدشه‌ای به این عرصه مهم کشور وارد نشده، بلکه شاهد درخشش این صنعت در دنیا بوده‌ایم و امیدواریم در مسیر گام دوم انقلاب نیز بدرخشد تا بتوانیم الگوی بی بدیلی از این صنعت به دنیا ارائه کنیم.

انتهای پیام/ب

نظر شما