شناسهٔ خبر: 36749176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

ثبت نام 11 نفر در اولین روز ثبت نام از کاندیداها

نمایندگی اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام 11 نفر از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نخستین روز ثبت نام خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهروز ندایی اظهار کرد: روز نخست نام نویسی از کاندیداها در ساعت 18 دیروز به پایان رسید که تا ساعات پایانی 11 نفر برای ثبت نام به شعبات نام‌نویسی مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای بعدی موج ثبت نام‌ها قوت گرفته و در شهرستان‌ها شاهد حضور چهره‌های متعدد در ستادهای ثبت نام خواهیم بود، خاطرنشان کرد: کاندیداهای ثبت نام شده در اولین روز به ترتیب چهار نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، چهار نفر از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، یک نفر در مشگین‌شهر، یک نفر از حوزه خلخال و کوثر و یک نفر نیز از حوزه انتخابیه گرمی مراحل ثبت نام خود را انجام دادند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اغلب ثبت نام کنندگان را از مردان اعلام کرد و گفت: در روزهای بعدی احتمال ثبت نام بانوان نیز برای حضور در رقابت‌های مجلس یازدهم دارد تا عرصه رقابت برای حضور در بهارستان جدی‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها نباید ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول کنند، افزود: کاندیداها در روزهای آینده به تدریج با مراجعه به ستادهای انتخاباتی مستقر در فرمانداری‌ها می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند تا کار در روزهای پایانی به شکل فشرده انجام نشود.

به گزارش ایسنا، نام‌نویسی از کاندیداها تا روز 16 آذرماه ادامه دارد و اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت‌ شده طی مراحل مختلف به اطلاع آنها می‌رسد.

انتهای پیام

نظر شما