شناسهٔ خبر: 36739732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ جهانی کاراته وان| آسیابری و پورشیب به مدال مادرید نرسیدند/ عباسعلی و اباذری برنزی شدند

حمیده عباسعلی و صالح اباذری با شکست حریفان خود به مدال برنز آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی اسپانیا دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته از صبح روز گذشته (جمعه) با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۹ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین مادرید آغاز شده که کاراته ایران با ۱۴ ملی پوش در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

در روز پایانی این رقابت‌ها امروز(دوشنبه) علی اصغر آسیابری نیز در وزن 75- کیلوگرم کاراته کشورمان برای رسیدن به مدال برنز به مصاف لوئیجی بوسا از ایتالیا و نماینده وزن چهارم رنکینگ المپیک رفت که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود لوئیجی بوسا از ایتالیا به پایان رسید.


ذبیح‌الله پورشیب پس از باخت برابر حریف قزاقستانی خود به جدول شانس مجدد رفت. پورشیب برای رسیدن به مدال برنز به مصاف پناه عبدالله اف از آذربایجان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما کاراته‌کای آذربایجان به خاطر اینکه اولین امتیاز را کسب کرده بود از سوی داوران برنده این دیدار معرفی شد.

 

 در وزن 68+ کومیته بانوان حمیده عباسعلی برای کسب مدال برنز به مصاف  آیاکا سایتو از ژاپن رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود حمیده عباسعلی به پایان رسید. 

در ادامه مسابقات،‌ در وزن 84- کیلوگرم مردان و در دیدار رده بندی صالح اباذری به مصاف مهدی عاشوری رفت و این دیدار در پایان 2 بر صفر به سود اباذری تمام شد و صالح هم به مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا دست یافت.

امیر مهدی زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم کشورمان در فینال این مسابقات به مصاف  عمر از ترکیه خواهد رفت. سجاد گنج زاده  نماینده وزن 84+ کیلوگرم کشورمان عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف جاکوکت از فرانسه خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما