شناسهٔ خبر: 36730806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مدت ۷ روز

ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در سراسر کشور

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.
 
استان تهران
نام‌نویسی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
درحوزه انتخابیه شهرستان‌های پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا، دماوند و فیروزکوه، شهریار، ملارد و قدس، رباط کریم و بهارستان و تهران، شهرری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تعدادی برای نام نویسی مراجعه کردند.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4233069"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2584991/4233069?width=350&height=250"></script></div>
آذربایجان غربی
ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه
مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی می‌توانند از امروز تا شانزدهم آذرماه جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام به مراکز حوزه‌های دهگانه انتخابیه در استان مراجعه کنند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4232031"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2584991/4232031?width=350&height=250"></script></div>
معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در زمینه امکان تمدید زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: از نظر قانونی، ثبت‌نام در چارچوب زمان‌بندی از قبل اعلام شده انجام می‌شود.
او ادامه داد: ده مرکز حوزه انتخابیه در ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی برای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم وجود دارد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
 
آذربایجان شرقی
ثبت نام داوطلبان مجلس یازدهم
نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح امروز در آذربایجان شرقی آغاز شد.
شورای نگهبان از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه به مدت ۷ روز به شکایات داوطلبان رسیدگی می‌کند و روز ۲۲ بهمن‌ماه شورای نگهبان اسامی قطعی نامزد‌های مجلس را به وزارت کشور اعلام می‌کند.
استان آذربایجان شرقی دارای ۱۳ حوزه انتخابیه است که نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات، در فرمانداری‌های مرکز این حوزه‌ها یعنی فرمانداری‌های تبریز، اهر، بستان‌آباد، بناب، سراب، شبستر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، هشترود و ورزقان و همچنین ستاد مرکزی وزارت کشور انجام خواهد شد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و استان آذربایجان شرقی با ۲۱ شهرستان، دارای ۱۳ حوزه انتخابیه و ۱۹ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

البرز
ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس
صبح امروز پس از صدور فرمان وزیر کشور، فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان آغاز شد.
متن کامل دستور وزیر کشور که ساعت ۸ صبح امروز خطاب به فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور صادر شد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

اصفهان
نام نویسی داوطلبان خانه ملت در ۱۵ حوزه انتخابیه
ثبت نام از نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان: استان اصفهان با ۲۳ شهرستان و ۱۵ حوزه انتخابیه، ۲۰ کرسی (یک کرسی ویژه ارامنه اصفهان و جنوب ایران) در مجلس یازدهم دارد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4233065"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2584991/4233065?width=350&height=250"></script></div>

ايلام
نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس 
امروز همزمان با سراسر کشور ثبت نام نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام آغاز شد.
استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
هم اکنون سلام امینی وجلال میرزایی، درحوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، مهران و ملکشاهی وآقای شادمهر کاظم زاده در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره نمایندگی مردم استان در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
 
هرمزگان
نام نویسی از نامزد‌های انتخابات مجلس
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: داوطلبان تا ۱۶ آذر فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ برای ثبت نام به فرمانداری‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه مراجعه کنند.
سعید ناجی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی به ستاد انتخابات وزارت کشور نیز مراجعه کنند.
وی گفت: کسانی که از محل کار خود نیز استعفا کرده اند باید گواهی رسمی مبنی بر استعفا به همراه داشته باشند.
حوزه انتخاباتی مرکز استان شامل شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر به مرکزیت بندرعباس؛ حوزه انتخاباتی شرق استان شامل شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک، سیریک بشاگرد به مرکزیت میناب و حوزه انتخاباتی غرب استان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان به مرکزیت بندرلنگه است.
از حوزه انتخاباتی مرکز استان سه نفر، از حوزه انتخاباتی شرق و غرب استان نیز هر کدام یک نفر راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
 
چهارمحال و بختیاری
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس 
ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز یکشنبه ۱۰ آذر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری : چهار مرکز حوزه انتخابیه کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس را در استان چهارمحال و بختیاری بر عهده دارد.
به گفته جعفر مردانی چهارمحال و بختیاری دارای ۲۲ حوزه فرعی (۱۶ بخشداری و ۶ فرمانداری) است.
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود:۲۶ هیات اجرایی انتخابات در چهارمحال و بختیاری از امروز همزمان با ثبت‌نام داوطلبان مجلس تشکیل می‌شود.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4233082"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2584991/4233082?width=350&height=250"></script></div>
خراسان جنوبی
نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در ۴ فرمانداری
خوش خبر، رئیس ستاد انتخابات استان: فرمانداری‌های بیرجند، قاین، فردوس و نهبندان مراکز اصلی ثبت‌نام داوطلبان نامزدی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی هستند.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
 
خوزستان
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس در ۱۴ حوزه انتخابی اصلي
ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دور وزیر کشور از امروز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و به مدت هفت روز (پایان وقت اداری ۱۶ آذر) در ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی ادامه خواهد داشت.
رییس ستاد انتخابات خوزستان: ۶۷ هیات اجرایی انتخابات در خوزستان از امروز روز یکشنبه ۱۰ آذر همزمان با ثبت‌نام داوطلبان تشکیل شده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.
رییس ستاد انتخابات خوزستان: فرمانداری‌های ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی که ثبت نام داوطلبان در آن‌ها انجام می‌شود، هم اکنون آماده هستند و تیم‌های مورد نظر مستقر شده و نمایندگان فرماندار و هیات نظارت نیز بر روند ثبت نام نظارت خواهند کرد. استان خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
 
سمنان
نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس
با ابلاغ دستور کشور، همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات و فرمانداری‌های استان سمنان آغاز شد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
فارس
نام نویسی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس
ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در ۱۵ حوزه انتخاباتی برای ثبت نام داوطلبان فعال است و داوطلبان شهرستان‌های تازه تاسیس فارس باید به فرمانداری شیراز مراجعه کنند.
علاوه بر فرمانداری ها، ستاد ثبت نام انتخابات در وزارت کشور و برای داوطلبانی که در خارج از کشور حضور دارند، در سفارتخانه ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های ایران فعال شده است.
انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در استان تهران برای انتخاب ۳ نفر و استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم و فارس هم هر کدام برای انتخاب یک نفر هم برگزار می‌شود که داوطلبان باید از ۱۵ تا ۲۱ آذر با مراجعه به فرمانداری شیراز مراجعه کنند.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

قزوين
ثبت نام از داوطلبان مجلس
منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان: ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته ادامه دارد.
ستاد انتخابات حوزه اصلی قزوین، البرز و آبیک، هفتم آذر فعالیت خود را آغاز کرد؛ همزمان با قزوین، ستاد‌های اصلی تاکستان و بوئین زهرا و آوج هم راه اندازی شد. استان قزوین با سه حوزه انتخابیه، ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

یزد
ثبت نام داوطلبان مجلس
ترحمی رییس ستاد انتخابات استان یزد: در استان یزد ۴ فرمانداری یزد، مهریز، تفت و اردکان مسئول ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

کرمانشاه
ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان کرمانشاه می‌توانند در ۶ فرمانداری کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، قصرشیرین، کنگاور، سنقروکلیایی و پاوه برای نام نویسی اقدام کنند.
الهی تبار افزود: داوطلبان استان کرمانشاه علاوه بر مراکز یاد شده می‌توانند در ساختمان وزارت کشور و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نسبت به نام نویسی در انتخابات مجلس یازدهم اقدام کنند.
از حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و از حوزه انتخابیه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی بهارستان خواهند شد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
 
کهگیلویه و بویراحمد
نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
نام نویسی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یاسوج و دیگر حوزه‌های نام نویسی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

گلستان
ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس 
ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلام از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در گلستان آغاز شد.
داوطلبان ثبت نام می‌توانند از امروز تا روز شنبه ۱۶آذر، از ساعت ۸صبح تا ۶عصر در فرمانداری‌های مرکزی ۶حوزه انتخابیه استان در گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، رامیان و مینودشت حضور یابند.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

گیلان
نام نویسی داوطلبان انتخابات خانه ملت
نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ امروز همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.
رئیس ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد: نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌های شهرستان‌های رشت، آستارا، تالش، فومن، صومعه سرا، رودبار، رودسر، لنگرود، لاهیجان، انزلی و آستانه اشرفیه انجام می‌شود.
محمود قاسم نژاد افزود: داوطلبان همچنین می‌توانند در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور نام نویسی کنند.
گیلان ۱۱ حوزه انتخابیه دارد. این استان شمالی ۱۳ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
حدود ۲ هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در انتخابت دوم اسفند در ۱۶ شهرستان پیش بینی شده است.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

مازندران
نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس
حسن نژاد رییس ستاد انتخابات استان مازندران: داوطلبان از امروز تا شنبه ۱۶ آذر فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به فرمانداری شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائم شهر، بابل، بابلسر، آمل، نور، نوشهر و تنکابن مراجعه و نام نویسی کنند.
وی با بیان اینکه داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس برای ثبت نام در روز‌های اول اقدام کنند، افزود: داوطلبانی که روز و ساعت آخر اقدام به ثبت نام می‌کنند، زمان کمتری در اختیار دارند و ممکن است به ساعتی برسد که امکان ثبت نام برای آن‌ها وجود نداشته باشد. استان مازندران دارای ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4233066"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2584991/4233066?width=350&height=250"></script></div>

مرکزی
ثبت نام ماراتن بهارستان
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۶ حوزه اصلی انتخابیه استان مرکزی هم آغاز شد.
اکرمی افزود: ثبت نام داوطلبان در مرکز استان مرکزی در فرمانداری اراک بعنوان حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، در فرمانداری شازند بعنوان مرکز حوزه انتخابیه شازند، در فرمانداری تفرش بعنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان، در فرمانداری ساوه بعنوان مرکز حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه و در فرمانداری خمین هم بعنوان مرکز حوزه انتخابیه خمین انجام می‌شود.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

همدان
آغاز بکار ستاد انتخابات 
ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز با شعار" گام دوم انقلاب قانون مداری بی طرفی و انسجام ملی " در استان همدان آغاز بکار کرد. 
استاندار همدان با تاکید بر اینکه همه متولیان برگزاری انتخابات، امانت دار رای مردم و رای مردم حق الناس است تاکید کرد: سلامت انتخابات یک اصل بسیار مهم برای مجریان و ناظران انتخابات است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4231848"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2584991/4231848?width=350&height=250"></script></div>
آقای شاهرخی افزود:همه ما موظف به صیانت از آراء مردم و رعایت کامل بی طرفی در انتخابات، بدور از نگاه‌های حزبی وسیاسی هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان هم گفت: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی بر اساس قانون جدید انتخابات مصوب خرداد ماه امسال ممنوع وجرم محسوب می‌شود.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

آبادان
نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس
نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح در سراسر کشور آغاز شد.
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد
 
زنجان
آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس از امروز
ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از امروز همزمان با سراسرکشور آغاز و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
زنجان چهار حوزه انتخابی دارد که فرمانداری شهرستان‌های زنجان، ماه‌نشان، خدابنده و ابهر مرکز ثبت‌نام برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.
از استان زنجان قرار است پنج نفر به مجلس راه یابند که دو نماینده از حوزه زنجان و طارم، یک نماینده از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه، یک نماینده از خدابنده و یک نماینده از حوزه ماهنشان و ایجرود خواهد بود.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4233074"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2584991/4233074?width=350&height=250"></script></div>
براي مشاهده متن کامل اينجا کليک کنيد

نظر شما