شناسهٔ خبر: 36692355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی/ معرفی ۷ واحد نانوایی متخلف ورامین به تعزیرات حکومتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: به‌منظور ارتقا سطح کیفی نان در شهرستان نظارت ویژه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی بر واحدهای صنفی نانوایی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در این خصوص اظهار کرد: طرح نظارت ویژه بر واحدهای صنفی نانوایی شهرستان ورامین به‌صورت گشت مشترک با حضور اعضاء کمیسیون نظارت آغاز شد.

 وی گفت: براساس برنامه تدوین‌شده و در راستای اجرای مصوبات مربوط به کمیسیون نظارت شهرستان و به‌منظور ارتقاء کیفیت و در جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی نانوایی توسط اعضاء کمیسیون نظارت انجام می‌شود.

وی بیان داشت: این گشت مشترک با حضور رئیس اداره صمت، نماینده فرمانداری در کمیسیون نظارت، نماینده اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن، بازرسین این اداره و اصناف است.

رئیس اداره صمت ورامین تصریح کرد: در این نظارت‌ها از 10 واحد صنفی نانوایی در سطح شهرستان بازرسی به عمل آمد که 7 واحد نانوایی پس از بررسی کیفیت، کمیت، عدم درج قیمت و رعایت اصول بهداشتی متخلف شناخته‌شده که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

وی در پایان گفت: از همشهریان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم رعایت اصول بهداشتی با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و مراتب را به این اداره صمت منعکس کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/خ

نظر شما