شناسهٔ خبر: 36664674 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته ۵ لیگ قهرمانان اروپا

غفلت ۳ دقیقه‌ای رئال، پیروزی یووه

هفته پنجم دور گروهی فصل جدید فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته آغاز شد

صاحب‌خبر -
 به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صداوسیما ، هفته پنجم دور گروهی فصل جدید فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته آغاز شد.
به گزارش یوفا، نتایج و برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:
* گروه یک:
گالاتاسرای ترکیه ۱ - ۱ کلوب بروخه بلژیک
رئال مادرید اسپانیا ۲ - ۲ پاری سن ژرمن فرانسه
- برای رئال مادرید کریم بن زما مهاجم فرانسوی در دقایق ۱۷ و ۷۹ گلزنی کرد و گل‌های کیلیان امباپه در دقیقه ۸۱ و پابلو سارابیا در دقیقه ۸۳ بازی را به تساوی کشاندند.
- تیم‌های پاری سن ژرمن با ۱۳ و رئال مادرید با ۸ امتیاز اول و دوم هستند و صعود کردند. تیم‌های کلوب بروخه با ۳ و گالاتاسرای با ۲ امتیاز دوم تا چهارم هستند و برای صعود به دور یک شانزدهم لیگ اروپا رقابت می‌کنند.
* گروه دو:
تاتنهام انگلیس ۴ - ۲ المپیاکو یونان
- دله الی در دقیقه ۱ + ۴۵، هری کین ۵۰ و ۷۷ و سرژ اوریه ۷۳ برای تاتنهام گلزنی کردند و یوسف العربی در دقیقه ۶ و روبن سمدو ۱۹ گل‌های المپیاکو را به ثمر رساندند.
ستاره سرخ بلگراد صربستان ۰ - ۶ بایرن مونیخ آلمان (گل‌های: لئون گورتسکا در دقیقه ۱۴، روبرت لواندوفسکی ۵۳ - پنالتی، ۶۰، ۶۴ و ۶۸ و کورنتین تولیسو ۸۹)
- تیم بایرن مونیخ با ۱۵ و تاتنهام ۱۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و صعود کردند. تیم‌های ستاره سرخ بلگراد با ۳ و المپیاکو با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند و برای صعود به یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا رقابت می‌کنند.
* گروه سه:
منچسترسیتی انگلیس ۱ - ۱ شاختار دونیتسک اوکراین (گل منچسترسیتی: ایلکای گوندوغان در دقیقه ۵۶)
آتالانتا ایتالیا ۲ - ۰ دینامو زاگرب کرواسی
- تیم منچسترسیتی با ۱۱ امتیاز در صدر قرار دارد و صعود کرد. تیم‌های شاختار دونیتسک با ۶ ‏، دینامو زاگرب با ۵ و آتالانتا با ۴ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
* گروه چهار:
لوکوموتیو مسکو روسیه ۰ - ۲ بایرلورکوزن آلمان
یوونتوس ایتالیا ۱ - ۰ آتلتیکومادرید اسپانیا (گل: پائولو دیبالا در دقیقه ۲ + ۴۵)
- تیم یوونتوس با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد و صعود خود را قطعی کرده است. تیم‌های آتلتیکو مادرید با ۷ و بایرلورکوزن با ۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و یا یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا رقابت می‌کنند. تیم لوکوموتیو مسکو با ۳ امتیاز چهارم است و عملا حذف شد.
-------------
** برنامه - چهارشنبه ۶ آذر:
* گروه پنج:
خنک بلژیک - سالزبورگ اتریش
لیورپول انگیس - ناپولی ایتالیا
- تیم‌های لیورپول با ۹ و ناپولی با ۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌های سالزبورگ با ۴ و خنک با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.
* گروه شش:
اسلاویا پراگ چک - اینتر ایتالیا
بارسلونا اسپانیا - بوروسیا دورتموند آلمان
- تیم بارسلونا با ۸ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بوروسیا دورتموند با ۷ و اینتر با ۴ امتیاز دوم و سوم هستند. تیم اسلاویا پراگ با ۲ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.
* گروه هفت:
زنیت سنت پترزبورگ روسیه - المپیک لیون فرانسه
- سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی در تیم زنیت عضویت دارد. وی تا کنون ۲ گل در لیگ قهرمانان برای این تیم به ثمر رسانده است.
ار بی لایپزیش آلمان - بنفیکا پرتغال
- تیم ار بی لایپزیش با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های المپیک لیون با ۷ و زنیت سنت پترزبورگ با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. تیم بنفیکا با ۳ امتیاز چهارم است.
* گروه هشت:
والنسیا اسپانیا - چلسی انگلیس
لیل فرانسه - آژاکس هلند
- تیم‌های ۷ امتیازی آژاکس، چلسی و والنسیا به علت نتایج رودررو اول تا سوم هستند. تیم لیل با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
----------
- از هر گروه دو تیم برتر به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کنند و تیم‌های سوم به دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا می‌روند.

نظر شما