شناسهٔ خبر: 36636397 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار هادیانفر خبرداد:

اضافه‌شدن بیش از هزار دستگاه سراتو جدید به ناوگان پلیس‌راه و پلیس‌راهور

رییس پلیس راهور ناجا از اضافه شدن بیش از هزار دستگاه سراتو جدید به ناوگان پلیس راه و پلیس راهور کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار کمال هادیانفر در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای تیم‌های گشتی کنترل پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: این خودروها خودروهای تاکتیکی هستند که برای مناطق کوهستانی و برف‌گیر و صعب‌العبور پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: مجوز تامین ۶۰۰ دستگاه خودرو توسط فرمانده ناجا صادر شده است. تاکنون نیز ۱۲۰ دستگاه به ناوگان وارد شده است و باتوجه به تعهدی که دولت داده و همچنین حمایت‌هایی که دولت خواهد داشت بیش از هزار دستگاه سراتو جدید به ناوگان پلیس راه و پلیس راهور کشور اضافه خواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در ده سال گذشته نوسازی ناوگان به صورت کلی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه پلیس‌راه و پلیس راهور بیشترین تحرک را در طول جاده‌های کشور دارند بتوانند سریع‌تر مجهز به ناوگان جدید شوند تا بتوانند با اشرافیت کامل تدابیر و تمهیدات فرمانده ناجا ابلاغ شده است اجرایی شود.

وی درباره استفاده پلیس راهور از پهباد خاطرنشان کرد: پهبادها در ماموریت اربعین به‌طور کامل مورد استفاده قرار گرفتند و در طول محور نوار مرزی و طول جاده‌هایی که از سه استان منتج به چهار مرز اصلی می‌شد از پهبادها استفاده شد و پهبادها در جاده سمنان مستقر شده‌اند و به زودی جاده امام رضا را از مبدا یعنی تهران تا مشهد تحت پوشش قرار می‌دهند.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: محورهای که پهبادها در آن حضور خواهند داشت محورهای خراسان، محورهای شمالی، محور تهران _رشت، محور تهران_قم تا اصفهان همچنین در برخی نقاط مانند سیستان و بلوچستان وکرمان شمال و جنوب و استان فارس به دلیل طولانی بودن جاده‌ها از پهباد استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما