شناسهٔ خبر: 36566102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زنده دلی در گفتگو با دانشجو:

دانشجویان شهرستان دامغان روز جمعه بر علیه آشوبگران راهپیمایی می‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: دانشجویان شهرستان دامغان روز جمعه اول آذر بر علیه آشوبگران و اخلالگران نظم عمومی راهپیمایی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

زنده دلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اقدامات دانشجویان پیرامون محکوم کردن اغتشاشات و عملکرد خرابکارانه اشرار در کشور گفت:  ما دانشجویان در روز جمعه ۱ آذر ماه پس از نماز جمعه در شهرستان دامغان در راهپیمایی بر علیه آشوبگران و اخلالگران نظم عمومی شرکت می‌کنیم تا از آنان که به جان و مال مردم و بیت المال دست برده اند اعلام برائت کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان از عموم شهروندان بصیر و انقلابی شهرستان دامغان علی الخصوص دانشجویان عزیز دعوت می‌کند در این حماسه مردمی شرکت کرده و بار دیگر مشتی محکمی باشند بر دهان بدخواهان ملت و آنان که هر اعتراضی را به آشوب و اغتشاش تبدیل می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم مسئولین نیز قدردان مردم انقلابی و نجیب ایران باشند، ملتی که هر زمان دشمنان و بد خواهان قصد ضربه‌ زدن بر انقلاب را داشتند به میدان آمدند و بر نقشه‌های آن ها مهر بطلان کوبیدند؛ این ملت لایق بهترین‌ها هستند.
 

نظر شما