شناسهٔ خبر: 36502171 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدار نخست وزیر تاجیکستان با سرمایه‌گذاران کویتی

نخست وزیر تاجیکستان در سفر به کویت با سرمایه‌گذاران این کشور دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در چارچوب سفر «قاهر رسول زاده» نخست وزیر تاجیکستان به کویت در محل اتاق صنایع و تجارت این کشور همایشی تحت عنوان «فضای سرمایه گذاری در تاجیکستان» برگزار شد.

رسول زاده در ابتدای این همایش در مورد سرمایه گذاری، امتیاز ها برای سرمایه گذاران، حفظ حقوق و منافع آنها در تاجیکستان سایر مسائل در این زمینه، صحبت کرد.

سپس «فرخ همرلی زاده» رئیس کمیته دولتی سرمایه گذاری و اداره اموال دولتی تاجیکستان در مورد فضای سرمایه گذاری در تاجیکستان سخنرانی و شرکت کنندگان این همایش را با فضای سرمایه گذاری آشنا کرد.

نخست وزیر و رئیس کمیته دولتی سرمایه گذاری و اداره اموال دولتی تاجیکستان در چارچوب این همایش همچنین به سوال های سرمایه گذاران کویتی پاسخ دادند.

در این همایش معاون رئیس اتاق صنایع و تجارت کویت، تجار و نمایندگان شرکت های مختلف کویتی شرکت کردند.

در چارچوب سفر نخست وزیر تاجیکستان به کویت میان دو کشور همچنین سند همکاری در زمینه گردشگری برای سال های 2020-2023 به امضا رسید.

مراسم امضا این سند با شرکت قاهر رسول زاده نخست وزیران تاجیکستان و شیخ جابر المبارک الحمد الصباح رئیس شورای وزیران دولت کویت برگزار شد.

سند مذکور را «عبدالغفار نعمان» رئیس کمیته توسعه گردشگری تاجیکستان و «محمد الجبری» وزیر اطلاعات و امور جوانان دولت کویت امضا کردند.

انتهای پیام/ح

نظر شما