شناسهٔ خبر: 36395533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور رییس جمهور در سیرجان؛

افتتاح سه طرح صنعتی ومعدنی در سیرجان

رییس جمهور سه طرح بزرگ صنعتی ومعدنی را در سیرجان افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صداوسیماي مر کز کرمان  این طرحها شامل بخش آهن اسفنجی کارخانه توسعه آهن و فولاد و کارخانه ذوب جهان فولاد سیرجان و واحد بخار نیروگاه گل‌گهر سیرجان  است.

برای اجرای طرح کارخانه جهان فولاد با ظرفیت تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن شمش فولاد در سال اعتبار و منابع مالی 125 میلیون یورو و هزارو 150 میلیارد تومان  ،  هزینه شده و برای ۷۵۰ نفر بطور مستقیم وبرای ۲هزار و ۲۵۰ نفر، غیر مستقیم شغال ایجاد شده است.

همچنین بخش تولید آهن اسفنجی در کارخانه توسعه آهن و فولاد گل گهر  با ظرفیت تولید ۲ میلیون تن آهن اسفنجی که برای مصرف در کارخانه فولادسازی احداث شده است

  برای اجرای این طرح عظیم صنعتی و معدنی  با تکیه بر توان داخل و مهندسان بومی  13 هزار میلیار د ریال سرمایه گذاری شده و  زمینه اشتغال ۲۲۰ نفر به طور مستقیم و ۸۸۰ نفر غیر مستقیم فراهم شده است.

واحد بخار نیروگاه گل‌گهر سیرجان  هم با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات تولید برق وسرمایه گذاری ۱۶۸۰ میلیارد تومان  به بهره برداری رسید و اشتغالزایی مستقیم ۶۰ نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم ۱۰۰ نفر  را فراهم کرد.

حضور درنشست شورای اداری  ونشست خبری در کرمان از  برنامه های رییس جمهور در دومین روز سفر به استان خواهد بود.

<div id="video-display-embed-code_4159557"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2569480/4159557?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما