شناسهٔ خبر: 36392291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پنجمین هفته پوش «پویش الف، ب ایران»؛ کلنگ‌زنی طرح فاضلاب شهر زرند

در راستای برگزاری پنجمین هفته پوش «پویش الف، ب ایران»؛ عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر زرند با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر زرند با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۱۷۰میلیارد ریالی بخش خصوصی در قالب اجرای ۴۹۵ کیلومتر جمع‌آوری شبکه اصلی و فرعی و ۸ کیلومتر خط انتقال با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

وزیر نیرو در حاشیه این آیین اظهار داشت: در استان کرمان به طور کلی ۵۴ پروژه عمده آب و برق و آب و فاضلاب  با سرمایه‌گذاری و اعتباری بالغ بر 18 هزار میلیارد تومان در دست اجرا داریم، بخشی هزینه شده است که سهم وزارت نیرو حدود یک‌هزار و 800 میلیارد تومان در پروژه افتتاحی است و به همین میزان حدود یک‌هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان هم پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

رضا اردکانیان در رابطه با پویش الف.ب ایران هم گفت: در این پویش که از نیمه دوم سال جاری آغاز شد  بنا داریم هر هفته در یکی از استان‌های کشور پروژه‌های مهم آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳ میلیارد تومان را افتتاح کنیم.

وی عنوان کرد: این پویش به این معنا نیست که ما قبل از این کاری نمی‌کردیم یا بعد از این طرح‌های مهم و عمده‌ای برای افتتاح نداریم بلکه به این جهت است که هم مردم دلگرمتر باشند که چرخ فعالیت و توسعه کشور در حال رشد است و در شرایطی که سخت‌ترین تحریم‌ها بر ما تحمیل شده سعی کردیم  ضریب خود اتکایی و توانمندی بخش‌های مختلف کشور را بالا ببریم .

انتهای پیام/80022/ق

نظر شما