شناسهٔ خبر: 36326857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دماوند:

دعوت می‌کنیم که کشورهای اسلامی به زنجیره طلایی مقاومت بپیوندند

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: دعوت می‌کنیم که کشورهای اسلامی به زنجیره طلایی مقاومت بپیوندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دماوند طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول بر پیوستن کشورهای اسلامی به زنجیره طلایی مقاومت تاکید کرد.

خطیب نماز جمعه دماوند بیان داشت: تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و رونق تولید و استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه راه شکوفایی اقتصاد است و در خصوص برجام تاکنون صبر حسینی کرده ایم، اما امروز اقدام حسینی را آغاز می کنیم و گام چهارم تعهدات برجامی و فعال سازی مجدد سایت فردو با منطق مقاومت فعال گام برداشته است.

وی اظهار داشت: مقاومت کلیدواژه موفقیت است و از همه کشورهای اسلامی دعوت می‌کنیم به زنجیره طلایی مقاومت بپیوندند، مقاومت عزت آفرین و سازش ذلت آفرین است، چرا که دشمن برای ما چالش ایجاد می‌کند تا سازش کنیم؛ عبور از چالش‌ها هزینه دارد، اما منفعت آن کلان است.

امام جمعه دماوند در ادامه عنوان داشت: اختلافات و تفرقه همیشه فتنه‌ساز و خانمان‌سوز بوده است؛ اهل سنت برادران واقعی ما هستند و وحدت شیعه و سنی برکات فراوانی برای جهان اسلام دارد و برای حل مشکلات کشور نیز به وحدت و دلسوزی همه جناح ها و سلیقه های سیاسی نیاز داریم.

فتاح دماوندی افزود: در عراق سکولارها، بعثی ها و گروه های انحرافی شیعه دنبال آشوب و فتنه امگیزی هستند و نهاد مرجعیت و احزاب الفتح و کرد و سنی با آتش افروزی های آنان به مخالفت برخاسته اند و بر تداوم مطالبه گری قانونی و آرام تاکید ورزیده اند و حوادث اخیر عراق احزاب و مردم این کشور را هوشیار کرد و آنها رهبران فتنه را شناختند.

نظر شما