شناسهٔ خبر: 36294924 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

هیأت نظارت بر نمایندگان به اظهارات «مطهری» رسیدگی کند

استاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان باید به موضوع اظهارات روز گذشته آقای مطهری رسیدگی کند، گفت: زدن چنین حرفی درست نیست و چرا باید یک نماینده مجلس چنین حرفی را به یک دانشجو بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدمهدی میرساجدی رئیس بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات روز گذشته علی مطهری در این دانشگاه گفت: متاسفانه آقای مطهری از کلمات نادرستی استفاده کرد. البته در مجلس هم چندین بار کلمات نادرستی را به کار برده بود و اگر هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان کار خودش را به درستی انجام می‌داد از چنین اقداماتی جلوگیری می‌شد.

استاد دانشگاه شهیدبهشتی ادامه داد:‌ متاسفانه مجلس فعلی در تراز جمهوری اسلامی نیست و اشکالات متعددی چه در حوزه نظارت بر عملکرد دولت و چه در حوزه نظارت بر رفتار نمایندگان دارد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان باید به موضوع اظهارات روز گذشته آقای مطهری رسیدگی کند، گفت: بنده وقتی خبر این اتفاق را دیدم خیلی تعجب کردم. در کل زدن چنین حرفی درست نیست و این چه منطقی است که یک نماینده مجلس چنین حرفی را به یک دانشجو بزند و یا اینکه اصلا چنین قرصی که گفته را همراه داشته باشد.

میرساجدی در خاتمه اظهار داشت: این نماینده مجلس منتسب به بیت آیت‌الله مطهری است و باید در مورد اظهاراتی که دارد بیشتر مراقبت کند.

نظر شما