شناسهٔ خبر: 3619774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجمع انتخابات فدراسیون ووشو روز 13اسفند ماه برگزار می شود

تهران - ایرنا - مجمع انتخابات فدراسیون ووشو روز 13 اسفند ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، صلاحیت 16 نامزد ریاست این فدراسیون که ثبت نام از آنها از روز 8 آذرماه امسال آغاز شده بود، تایید شده است .

مهدی علی نژاد ریاست فدراسیون ووشو را برعهده دارد و مدت ریاست وی در این فدراسیون روز 10 بهمن ماه به پایان رسید.

دیروز انتخابات فدراسیون هندبال برگزار شد و معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی نیز اعلام کرده بود تا پایان سال حداکثر انتخابات سه فدراسیون دیگر برگزار می شود.

تاکنون انتخابات 28فدراسیون در زمان حضور محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده و تنها انتخابات فدراسیون های پزشکی ورزشی، همگانی، بسکتبال، ورزش های رزمی ،تنیس روی میز، وزنه برداری ، بیماران خاص و گلف باقی مانده است.

درسال 92 انتخابات فدراسیون های شنا، چوگان، سه گانه کوهنوردی، هاکی، نابینایان، پهلوانی و زورخانه ای ، تکواندو کشتی، کبدی، کونگ فو، پروش اندام ، قایقرانی ، جانباران و موتوسواری برگزار شد و همچنین انتخابات فدراسیون های هندبال ، شطرنج، بولینگ و بیلیارد، تیراندازی ،تنیس، اسکی ،اسکواش، انجمن های ورزشی ،بدمینتون، بوکس، سوار کاری ،شمشیربازی ،قایقرانی نیز از ابتدای سال 93 تا کنون برگزار شده است.

براین اساس در سال 92 انتخابات 15 فدراسیون و در سال جاری نیز 13 فدراسیون تاکنون برگزار شده است.

وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور در این وزارتخانه یکی از سیاست های مهم خود را برگزاری انتخابات فدراسیون ها در زمان مقرر و تعیین تکلیف فدراسیون های بدون رییس اعلام کرده بود.

ورزشی**9250**1590

نظر شما