شناسهٔ خبر: 36129094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای ویژه برنامه‌های مختلف از سوی رسانه استانی برای ایام پایانی ماه صفر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از اجرای ویژه برنامه‌های مختلف از سوی رسانه استانی برای ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از چهارم تا هفتم آبان‌ماه هر شب با حرم امام رضا (ع) ارتباط زنده خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رسانه استانی برای ایام پایانی ماه صفر و در سوگ رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: همزمان با دهه آخر ماه صفر و فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه‌هایی را در رثای اهل بیت عصمت و طهارت در نظر گرفته است.
وی گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از چهارم تا هفتم آبان‌ماه هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه به مدت 20 دقیقه ضمن برقراری ارتباط زنده تلویزیونی از طریق مجریان و گزارشگران مستقر در آستان قدس رضوی، مردم استان را در جریان حال و هوای مشهدالرضا (ع) قرار خواهد داد.
لطیفی افزود: مشابه این برنامه از ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه به مدت 15 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه ویژه برنامه رحلت پیامبر اکرم(ص) از ساعت 21 امشب با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه، مادحین و شاعران اهل بیت و برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر امام رضا (ع) از شبکه اشراق پخش خواهد شد و مشابه برنامه یاد شده از ساعت9 و 30 دقیقه صبح روز پنجم آبان ماه به روی آنتن خواهد رفت، گفت: همچنین تجمع بزرگ آذری زبانان در حرم مطهر رضوی، با مداحی حاج ولی‌الله کلامی و حاج مهدی رسولی به مدت 90 دقیقه از ساعت 20 و 30 دقیقه دوشنبه ششم آبان ماه به صورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دیگر ویژه برنامه شبکه اشراق مقارن با روز شهادت هشتمین اختر آسمان امامت از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز سه شنبه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت، افزود: همچنین شبکه استانی صدا در برنامه زنده آخشاملار که ویژه رحلت حضرت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی(ع) است با دعوت از اساتید حوزه به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت رسول اکرم(ص) و نقش اخلاق بی‌نظیر آن حضرت که به خلق عظیم مشهور است در بسط و توسعه دین اسلام در سطح منطقه و جهان می‌پردازد.
لطیفی افزود: به همین مناسبت ویژه برنامه‌ای هم با محوریت ادبیات مدح و شعر در رثای رحلت پیامبر اکرم(ص) از ساعت 9 صبح روز یکشنبه پنجم آبان ماه با حضور مادحین و شاعرین آئینی از شبکه استانی صدا پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همچنین برنامه شب‌های ایران که از شبکه‌های سراسری صدا و شبکه‌های استانی به صورت زنده پخش می‌شود امشب از ساعت 30 دقیقه بامداد به مدت دو ساعت میهمان مرکز زنجان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار همزمان با شب شهادت هشتمین ستاره سپهر ولایت اجری مشترک صدای مرکز زنجان با مرکز خراسان رضوی از ساعت 17 و 30 دقیقه روز دوشنبه ششم آبان ماه و  ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد، افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم  با تولید پنج گزارش ویژه خبری، از حال و هوای مردم استان در روزهای آخر ماه صفر خبر گزارش خواهد داد.

انتهای پیام/73005/ق30

نظر شما