شناسهٔ خبر: 36025492 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تصویب یک فوریت تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت لایحه تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، یک فوریت لایحه تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بررسی شد.

 

«سید رحیم ابوالحسنی» در جریان بررسی این لایحه گفت: قرار بر این بود که معاونین شهرداری تهران رشته های مورد نیاز شهرداری تهران را احصا کنند تا رشته های جدیدی در مراکز آموزش علمی کاربردی تعیین شود.

 

رییس موسسه آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران ادامه داد: در این راستا رشته های موازی با دانشگاه های دولتی، پیام نور و آزاد نیز حذف شدند.

 

ابوالحسنی گفت: قرار بود این مصوبه تا مرداد ماه به شورا برسد که  به علت رفت و برگشت بین معاونین و دریافت آخرین نظرات آنان به طول انجامیده و لذا حال که در آستانه نیم سال جدید هستیم و در آبان ماه نیز ترم دوم آغاز می شود لذا این لایحه با قید یک فوریت تقدیم شورا می شود.

 

در ادامه علی اعطا به عنوان مخالف یک فرویت این لایحه و سید حسن رسولی به عنوان موافق یک فوریت این لایحه سخن گفتند و در نهایت اعضای شوا با یک فوریت این لایحه موافقت کردند.

 

نظر شما