شناسهٔ خبر: 36010192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتقاد حسن نصرالله از فرار سیاسی سعد حریری

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان بیان کرد: برخی در دولت لبنان و گروههای سیاسی می‌خواهند از مسئولیت خود شانه خالی کرده و کنار بکشند و تبعات شرایط امروز را به دوش دیگران بیاندازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سخنرانی «سید حسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، در مراسم راهپیمایی اربعین در منطقه «بعلبک» برگزار شد.

وی گفت: باید با مسئولیت‌پذیری درخصوص تظاهرات اخیر در لبنان سخن گفت. همه باید در برابر این شرایط خطرناک و مهم که کشور با آن مواجه است، مسئولیت‌پذیر باشند.

سید حسن نصرالله بیان کرد: این بسیار آسان است که فردی از مسئولیت‌ها شانه خالی و بار آن را به دوش دیگران بیاندازد و از دولت و مسئولیت خود کنار بکشد و بخواهد استعفاء دهد. برخی در دولت لبنان و گروههای سیاسی می‌خواهند از مسئولیت خود شانه خالی کرده و کنار بکشند و تبعات شرایط امروز را به دوش دیگران بیاندازند. این اقدام، نشانه عدم وجود عرق ملی و ارزش‌های اخلاقی و انسانی در مواجه با سرنوشت مردم و کشور است.

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان بیان کرد: شرایط امروز لبنان حاصل اقدامات دولت فعلی یا زاییده یک سال یا یک دوره نیست. بلکه حداقل تراکم مشکلاتی است که در طول ۳۰ سال گذشته به وجود آمده است. شایسته نیست برخی که در همه دولت‌ها حضور داشتند؛ اکنون سوار بر موج مردمی شده و مطالبه مبارزه با فساد کنند.

وی گفت: لبنان اکنون با خطرهای واقعی مواجه است. خطر اول، فروپاشی اقتصادی و مالی؛ خطر دوم، انفجار مردمی در پی اقدامات اشتباه. اشتباهاتی که افزایش مالیات بر فقرا و قشر کم درآمد جزئی از آن است.با عزم و فداکاری و اخلاص می‌توان مانع از فروپاشی اقتصادی شد.

 

 

نظر شما