شناسهٔ خبر: 35921829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسدود شدن راه ارتباطی ۶ روستای رودسر

فرماندار رودسر با اشاره به مسدود شدن جاده در ۶ روستا از بخش رحیم‌آباد مانند لاتک، سوگوابر، دیزلی گفت: به دلیل شدت بارش باران بیشترین آسیب در شهرستان رودسر در روستاهای گیشاکجان، کلکاسرا و میان پشته است.

صاحب‌خبر -

حسین اسماعیل‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به بارش باران از عصر روز گذشته در این شهرستان اظهار کرد: شدت بارش‌ها موجب شده تا شاهد آب‌گرفتگی در معابر شهر رودسر باشیم.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی در بیش از ۱۰ روستا از سطح شهرستان رودسر افزود: ۱۷ مورد ریزش جاده، دو مورد رانش و دو مورد طغیان رودخانه در کیارود و پلرود در سطح این شهرستان اتفاق افتاده است.

فرماندار رودسر با اشاره به مسدود شدن جاده در ۶ روستا از بخش رحیم‌آباد مانند لاتک، سوگوابر، دیزلی گفت: به دلیل شدت بارش باران بیشترین آسیب در شهرستان رودسر در روستاهای گیشاکجان، کلکاسرا و میان پشته از بخش مرکزی و روستاهایی از بخش رحیم‌آباد وجود دارد.

بارش ۱۲۰ میلی‌متری باران در رودسر

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه از عصر دیروز تاکنون بیش از ۱۲۰ میلی‌متر در این شهرستان بارش باران داشتیم، تصریح کرد: به‌محض آغاز بارش‌ها نیروهای امدادی در شهرستان رودسر از اکیپ‌های امدادرسان و خدماتی برای کمک به شهروندان در آماده‌باش کامل هستند و با تلاش و همکاری مجموعه دستگاه‌های این شهرستان مشکلات در حال رفع شدن است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

نظر شما