شناسهٔ خبر: 3571291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پهلوان محبی:

کشورهای صاحب‌نام کشتی در مسابقات جام تختی حضور دارند

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشورهای صاحب‌نام کشتی در مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی و با تعداد بسیاری ورزشکار حضور دارند و قطعا شرایط فنی و سطح این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته بالاتر است.

صاحب‌خبر -

 پهلوان محمدحسین محبی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: جام جهان پهلوان تختی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: کشورهای صاحب‌نام کشتی در این مسابقات با تعداد بسیاری ورزشکار حضور دارند و قطعا شرایط فنی و سطح این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته بالاتر است.

محبی با تأکید بر اینکه این مسابقات در اعتلای کشتی کرمانشاه و ایجاد انگیزه برای جوانان کرمانشاهی بسیار موثر است، گفت: کشتی‌گیران کشورمان به‌ویژه کشتی‌گیران کرمانشاهی می‌توانند قابلیت‌های خود را در این مسابقات به‌نمایش بگذارند.

وی با تقدیر از زحمات مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات، بیان داشت: استان کرمانشاه همواره قطب کشتی کشور بوده و برای میزبانی هرچه بهتر این رقابت‌ها از تمام ظرفیت خود استفاده کرده است.

این مسئول استقبال تماشاگران و کرمانشاهی‌ها را از این مسابقات خوب توصیف کرد و متذکر شد: امیدواریم کشتی‌گیران ایرانی که با 2 تیم در این مسابقات حضور دارند، بتوانند قدرت خود را نشان دهند.

انتهای پیام/2700/ع20/ض1002

برچسب‌ها:

نظر شما