شناسهٔ خبر: 35709564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار ایرانی امشب در اروپا به میدان می‌رود/ بارسلونا - اینتر میلان اوج هیجان در قاره سبز

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار دیگر در گروه‌های چهارم تا هشتم پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند.

مهم‌ترین بازی‌های امشب شاید رویارویی تیم‌های اینتر و بارسلونا باشد.  

 تقابل جذاب اینتر کونته و بارسا والورده در نیوکمپ / فوتبالدوستان ایرانی منتظر درخشش دوباره سردار ایرانی در اروپا

گروه E

خنک (بلژیک) - ناپولی (ایتالیا) - (۲۰:۲۵)

لیورپول (انگلیس) - سالزبورگ (اتریش) - (۲۲:۳۰)

دیدار‌های این گروه برای تیم فوتبال لیورپول که در دو سال گذشته به ۲ فینال پیاپی راه یافته است و به یک قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده است بسیار اهمیت دارد، شاگردان کلوپ در نخستین بازیشان در این فصل مقابل ناپولی به میدان رفتند و در بازی که برای بسیاری عجیب و غریب بود ۲ - ۰ شکست خوردند تا شروع بدی در این رقابت‌ها داشته باشند، آن‌ها باید در این هفته به مصاف سالزبورگی بروند که جام را بسیار عالی آغاز کرد و توانست در نخستین بازیش با نتیجه ۶ -۲ تیم فوتبال خنک را شکست دهد. لیورپولی‌ها برای این بازی آلیسون، شقیری و کلاین را ندارند. اتیم کلوپ در مجموع شرایط خوبی دارد و در ۵ بازی گذشته اش ۴ برد را تجربه کرده است.  

تقابل جذاب اینتر کونته و بارسا والورده در نیوکمپ / فوتبالدوستان ایرانی منتظر درخشش دوباره سردار ایرانی در اروپا

دیگر بازی این گروه انتظار می‌رود بازی یک طرفه‌ای باشد و ناپولی صدرنشین به راحتی بتواند حریفش خنت را شکست دهد، شاگردان آنجلوتی رویا‌های بزرگی در سر دارند و شروعشان در این جام فوق العاده بوده است.  

گروه F

اسلاویاپراگ (جمهوری چک) - دورتموند (آلمان) - (۲۰:۲۵)

بارسلونا (اسپانیا) - اینتر میلان (ایتالیا) - (۲۲:۳۰)

وضعیت تمام تیم‌ها در آستانه هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یکسان است، در هفته نخست تیم‌های بارسلونا - دورتموند و اسلاپراگ - اینتر میلان به تساوی رسیدند هر چهار تیم یک امتیازی هستند. شاگردان والورده در این هفته کار آسانی پیش رو ندارند و باید در دیگر دیدار سختشان به مصاف اینتر میللان آنتونیو کونته بروند.  

تقابل جذاب اینتر کونته و بارسا والورده در نیوکمپ / فوتبالدوستان ایرانی منتظر درخشش دوباره سردار ایرانی در اروپا

اینتری‌ها این روز‌ها شرایط خوبی دارند و با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین سری آ ایتالیا هستند و هواداران این تیم منتظرند تا آن‌ها به این روند خوب در اروپا هم ادامه دهند و موفق باشند، اینتری‌ها در حالی آماده این بازی می‌شوند که در ۵ بازی آخرشان به ۴ برد و یک تساوی دست یافته اند، آن‌ها مصدوم و محرومی ندارند و با تمام توان به میدان می‌آیند. بارسایی‌ها در طرف مقابل شرایط متفاوتی دارند، آن‌ها در ۵ بازی گذشته شان ۳ برد، یک باخت و یک تساوی را تجربه کردند و در مجموع و به گفته بسیاری از کارشناسان شرایط ایده آل و آرمانی سال قبل را ندارند آن‌ها برای بازی امشب یوردی آلبا، لیونل مسی، عثمان دمبله و اومتیتی را در اختیار ندارند، هوادران این تیم منتظرند تا آن‌ها در بازی سخت امشب نخستین بردشان در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.  

دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های اسلاویاپراگ و دورتموندی برگزار می‌شود که همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد در بازی گذشته شان در این رقابت‌ها به تساوی دست یافته اند.

بیشتر بخوانید: شاگردان زیدان و ساری به دنبال کسب نخستین پیروزی/ تقابل جذاب گالاتاسرای و پاری سن ژرمن در استانبول

گروه G

لایپزیش (آلمان) - لیون (فرانسه) - (۲۲:۳۰)

زنیت سن پترزبورگ (روسیه) - بنفیکا (پرتغال) - (۲۲:۳۰)

یکی از دیدار‌های این گروه ممکن است برای فوتبالدوستان ایرانی اهمیت زیادی داشته باشد و آن هم بازی تیم‌های زنیت سن پترزبورگ و بنفیکا پرتغال است، زیرا سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در این بازی حضور دارد و باید برای تیم روسی اش به میدان برود. تیم لایپزیش آلمان که در هفته نخست این رقابت‌ها برابر بنفیکا به پیروزی ۲ -۱ دست یافت صدرنشین این گروه است، تیم‌های زنیت سن پترزبورگ و لیون هم در نخستین دیدارشان به تساوی ۱ -۱ دست یافتند، گل زنیت در این بازی را که اولین گل رقابت‌ها امسال بود را سردار آزمون به ثمر رساند.  

 تقابل جذاب اینتر کونته و بارسا والورده در نیوکمپ / فوتبالدوستان ایرانی منتظر درخشش دوباره سردار ایرانی در اروپا

گروه H 

لیل (فرانسه) - چلسی (انگلیس) - (۲۲:۳۰) 
والنسیا (اسپانیا) - آژاکس (هلند) - (۲۲:۳۰)

آژاکس و والنسیا دیدارهایشان را با برد آغاز کردند و انتظار می‌رود در این هفته هم به روند خوبشان ادامه دهند شاید بزرگ‌ترین اتفاق در این گروه شکست هفته پیش چلسی برابر والنسیا آن هم در خانه بود، چلسی که قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها بود انتظار می‌رود که در این فصل هم نمایش قابل قبولی داشته باشد و حریفانش را با مشکل رو به رو کند.  

 تقابل جذاب اینتر کونته و بارسا والورده در نیوکمپ / فوتبالدوستان ایرانی منتظر درخشش دوباره سردار ایرانی در اروپا

بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد

انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 

نظر شما