شناسهٔ خبر: 3570425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئيس سازمان سينمايي: اهل استعفا نيستم

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی 1393/11/23
رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت: برخی گفتند من استعفا داده ام در حالیکه باید بگویم من اهل استعفا نیستم.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ حجت الله ایوبی در مراسم اختتامیه جشنواره‌ فیلم فجر افزود: باید از همه کسانی که بولتن نوشتند و از شنبه مطالب‌شان در دسترس است، تشکر کنم. وی ابراز امیدواری کرد: دوستان اگر نقد می‌کنند، کتاب می‌نویسند، یا بولتن می‌نویسند، درست بنویسند.
ایوبی گفت: از این فیلم‌ها و سینماگران بهتر در کجای دنیا می‌توان سراغ گرفت؟ خودمان را مامور به نگران کردن دیگران نکنیم.
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به شرایط فیلم‌سازی در سال آینده افزود: سال کم پولی و بی پولی بود و سال دیگر هم معلوم نیست وضع بهتر باشد اما امیدوارم با هوش و تلاش سینماگران، سال 94 با حضور پیشکسوتان و جوانان مستعد، سال درخشانی برای سینما باشند.
ایوبی گفت: در راه آمدن به مراسم، خیلی‌ها تماس گرفتن و پرسیدند بعد فجر چه می‌کنیم؟ گفتم خدمتی بالاتر از سینما ندارم که انجام بدهم.
وی افزود: گفتم اهل استعفا دادن نیستم و اگر صد بار هم استعفا بدهم، آقای جنتی نمی‌پذیرند. ایوبی که پس از اهدای جوایز بخش هنر و تجربه سخن می‌گفت اظهار داشت: خوشحالم که هنر و تجربه در 6 ماه به حدی رسید که امروز نتیجه آن را در جشنواره مشاهده می‌کنیم.
وی گفت: آقای کیارستمی قطعا می‌خواستند برای حمایت از بخش هنر و تجربه به اختتامیه بیایند اما برای شان مشکلی پیش آمد و این مهم میسر نشد.
ایوبی سپس از هدیه‌اش به گروه هنر و تجربه خبر داد که از فردا سالن شماره دو سینمای فرهنگ به این گروه سینمایی تقدیم می‌شود.
معاون وزیر ارشاد به تلاش سینماگران در یکسال گذشته، اشاره کرد و گفت: به رغم تمام تنگدستی‌ها و بی‌پولی‌ها، سینماگران هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و امروز با اخلاص جشنواره سی و سوم را به پایان رساندند.
ایوبی با تشکر از سینماگرانی که با سختی در یک سال گذشته فیلم ساختند افزود: از دست اندرکاران جشنواره فجر، آقای رضاداد و مدیران جشنواره و سازمان سینمایی، همچنین از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که کمتر دیده می شوند اما خیلی زحمت می‌کشند تا جشنواره و تلاش سینماگران دیده شود.
صدا و تصویر دارد.

نظر شما