شناسهٔ خبر: 35686338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امروز آرمان های مقتدرانه ایران اسلامی فراتر از مرزها قابل مشاهده است

سردار فدوی گفت: امروز آرمان های مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه فراتر از مرزها قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «علی فدوی» امروز(سه شنبه 9مهر) در اجلاسیه نقش ویژه امام (ره) در دفاع مقدس گفت: امروز آرمان های مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه فراتر از مرزها قابل مشاهده است.

 

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پشتوانه آیندگان و نیروهای جوان انقلاب اسلامی را تشکیل دادند افزود: ۴۰ سال است که به برکت انقلاب اسلامی، دشمنان و توطئه گران فرصت هیچ گونه دست درازی به کیان نظام و انقلاب ایران نداشته اند و آمریکا نتوانست در ذهن، کلام  و مکتب انقلاب اسلامی راه پیدا کند.

 

 

وی ادامه داد: امروز دلدادگان و دوستداران انقلاب اسلامی به تکلیف خود عمل کرده اند و وسیله ای برای تحقق وعده ها شده اند؛‌ امام(ره) مرد میدان جهاد و مبارزه، همان شخصیتی بود که امریکا را شیطان بزرگ نامید و گذشت زمان و حوادثی که بر ما می گذرد، صدق گفتار وی را در تشبیه اسراییل به غده سرطانی در قلب سرزمین فلسطین به اثبات رسانید.

 

 

فدوی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی بیش از ۵۴ کشور رسما اعلام کردند که در جنگ علیه ایران به میدان آمدند و این اتحاد نشان از ترس آنان از انقلاب است که همه منفعت های دشمن را به خطر انداخته است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرچه که امروز در نظام اسلامی وجود دارد برگرفته از عظمت امام راحل است افزود: عزت و افتخار انقلاب اسلامی ایران مرهون رهبری مجاهدانه امام خمینی و ولایت پذیری خاضعانه شهدا است.

 

 

این مقام مسئول ادامه داد: استعمارگران و مستکبران منطقه به دنبال ساقط کردن حکومت سوریه بودند اما اعتراف کردند که نقش ایران در عملی نشدن توطئه هایشان غیرقابل انکار بود.

 

 

وی افزود:‌ تداوم اهمیت گرامیداشت اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) پس از سال ها گویای وفاداری مردم به آرمان ها و شخصیت ناب این رهبر انقلابی است؛ امام خمینی (ره) رهبری بود که مردمش را به سمت سعادت و خوشبختی جاودانه رهنمون کرد.

 

 

کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی  ۱۱ مهرماه جاری با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

 

نظر شما