شناسهٔ خبر: 35662570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی؛

پلمپ ۵ واحد تولیدی تیرچه بلوک در یاسوج

خبرگزاری صداوسیما

۵ واحد تولیدی تیرچه بلوک دریاسوج به دلیل نداشتن مجوز‌های استاندارد پلمپ شدند.

صاحب‌خبر -

مهر پلمپ برادامه فعالیت ۵ واحد تولیدی تیرچه بلوک دریاسوجبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان نداشتن مجوز‌های لازم را عنوان تخلف ۵ واحد پلمپ شده در یاسوج اعلام کرد.
رحمتی افزود: پس از استاندارد سازی واحد‌های تولیدی شن و ماسه ماموران بازرسی بر واحد‌های تولیدی تیرچه بلوک مترکز شدند.
وی ادامه داد: ۱۹۰ واحد تولیدی مصالح ساختمانی از جمله ۴۵ واحد تولیدی تیرچه بلوک هم اکنون فعال هستند که تلاش برای رعایت اصول استاندارد برای همه این واحد‌ها ادامه دارد.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با بیان اینکه از ابتدای امسال تمامی واحد‌های تیرچه بلوک در دو نوبت اخطاریه دریافت کردند که نسبت به استاندارد سازی و اخذ مجوز‌های لازم اقدام کنند افزود: برخی از این واحد‌ها به رعایت حقوق مصرف کنندگان بی توجه هستند.
رحمتی اضافه کرد: این اداره کل تنها از واحد‌هایی نمونه برداری می‌کند که در چرخه  تولید همه مجوز‌ها را داشته باشند.
وی ادامه داد: در صورتی که این مجوز‌ها از سوی صاحبان این واحد‌ها اخذ نشود، تولید با هر کیفیتی تا صدور مجوز‌های خواسته شده متوقف می‌شود.
معاون تعزیرات حکومتی استان هم از تشدید برخورد قضایی با تولید کننده‌های متخلف خبرداد.
آرمین افزود:مصالح ساختمانی از جمله اقلامی است که مشمول استاندارد اجباری هستند که تولید کننده‌ها حتما برای دریافت مجوز‌ها اقدام کنند.

<div id="video-display-embed-code_4006800"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2536400/4006800?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما