شناسهٔ خبر: 35629784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خدادادی در گفتگو با دانشجو مطرح کرد

برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام برای خدمت‌رسانی به زائران‌حسینی / اعزام کاروان نخواهیم داشت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در راستای خدمت‌رسانی به زائران حسینی، دو موکب دانشجویی در میدان اربعین شهر مهران و کمربندی شرقی شهر ایلام برپا می‌کند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا خدادادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام قرار است در اربعین ۹۸، دو موکب دانشجویی را برای خدمت رسانی به زائران حسینی برپا کند.

خدادادی افزود: در اربعین ۹۸ تمرکز ما بر برپایی موکب‌های دانشجویی و خدمت رسانی به زائران حسینی و دانشگاهیانی است که به اربعین اعزام شده اند و به همین دلیل اعزام کاروان پیاده روی به اربعین را نخواهیم داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام اظهار کرد: یک موکب بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در میدان اربعین شهر مهران و موکب دیگر در کمربندی شرقی شهر ایلام برپا خواهد شد و در این دو موکب به زائران و دانشگاهیان خدمت رسانی خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: همچنین قرار است در مسجد امام سجاد (ع) شهر ایلام به زائران دانشگاهی اسکان دهیم به این نحو که دو طبقه از این مسجد در اختیار دانشجویان، اساتید و کارکنان برادر قرار می‌گیرد و یک طبقه مختص اسکان دانشگاهیان خواهر خواهد بود.

خدادادی ادامه داد: البته این اسکان در دانشگاه آزاد مهران نیز صورت می‌گیرد و در این واحد پذیرای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهی خواهیم بود و برای این امر نیاز است که کارت دانشجویی و یا مدارک مربوط به فعالیت دانشگاهی، همراه این زائران باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته در دانشگاه آزاد مهران و ورودی شهر مهران به دانشگاهیان مذکور، پارکینگ نیز اختصاص داده می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام یادآور شد: در ایستگاه صلواتی که قرار است فردا، هشتم مهرماه در دانشگاه برپا کنیم، اقدام به ثبت نام خادمان دانشجو خواهیم کرد و این امکان وجود دارد که ۵۰ خادم دانشجو را ثبت نام کنیم تا در موکب‌های میدان اربعین شهر مهران و کمربندی شرقی شهر ایلام به زائران خدمت رسانی کنند. همچنین در این ایستگاه صلواتی به جمع آوری نذورات دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خواهیم پرداخت.

وی اضافه کرد: به زائران حسینی توصیه می‌کنیم در قالب کاروان در پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، از همراهی سایر اعضای کاروان برخوردار شوند.

نظر شما