شناسهٔ خبر: 35609892 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با «دانشجو» مطرح شد

بروجردی: ارزش شوی سیاسی آمریکا در حد دلقک بازی‌های ترامپ است / روحانی باید بشدت متعرض می‌شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ارزش این شوی سیاسی-تبلیغات در حد دلقک بازی های آقای ترامپ است!

صاحب‌خبر -

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اظهارات سخیفانه رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: آمریکایی ها آب در هاون می کوبند، خروجی تحریم های چهل ساله آمریکا، فشارهای سیاسی و بین المللی و تخریب روابط جمهوری اسلامی با همسایگان چه بوده است؟ اینکه روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شده است.
وی با بیان اینکه ما این توانایی را داریم که پهپاد آمریکا را بزنیم و نیروهای متجاوز آمریکایی را در خلیج فارس اسیر کنیم، افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ارزش این شوی سیاسی-تبلیغات در حد دلقک بازی های آقای ترامپ است!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به دیدار روحانی با سران کشورهای اروپایی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل به ویژه دیدار با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، گفت: حق این بود که رئیس جمهوری ایران در این نشست به شدت نسبت به اتهامات بی پایه و اساس انگلیسی ها به نخست وزیر انگلیس متعرض میشد.
وی ادامه داد: بالاخره کشوری چون یمن 5 سال مورد تعرض سعودی ها و حامیان اروپاییش قرار گرفته و برای دفاع از خود عکس العمل نشان داده است حال این موضوع چه ربطی به ایران دارد؟! امیدوارم روحانی این پاسخ را به بوریس جانسون داده باشد
بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت کاری که یمنی ها انجام می دهند واکنشی به جنایات 5 ساله عربستان و هم پیمانان آن در این کشور مظلوم است.

 

نظر شما