شناسهٔ خبر: 3559468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله بوشهری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم نشان داد تحریم و تهدید کوچکترین اثری ندارد

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: این حضور ملت نشان می دهند، تحریم و تهدید کوچکترین اثری بر اراده آهنین ملت ایران نخواهد گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ایران با همه هستی خود به میدان آمده است.

وی تصریح کرد: جوانان کشور، روزی در دفاع مقدس در مقابل دشمنان مقاومت کردند و امروز نیز ملت ایران در مقابل تحریم و تهدیدهای دشمنان ایستادگی می کنند.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که حضور گسترده ملت ایران یک پیام روشن برای سران آمریکا دارد، اظهار داشت: اگر آنها بعد از 36 سال ملت ایران را نشناخته اند و فکر می‌کنیم که هنوز نشناخته‌اند؛ باید بدانند این ملت بر سر پیمان خود با امام(ره)، شهدا و انقلاب وفادار است و همواره در صحنه خواهد ماند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: امروز پیر و جوان، زن و مرد، از سراسر کشور به راهپیمایی آمده اند تا بگویند همواره اسلام و انقلاب را دوست دارند.

مدیر حوزه‌ های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: این حضور ملت نشان می دهند، تحریم و تهدید کوچکترین اثری بر اراده آهنین ملت ایران نخواهد گذاشت.

نظر شما