شناسهٔ خبر: 3558279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه های علمیه:

دشمنان هنوز وفاداری مردم را نسبت به آرمان های انقلاب نشناخته اند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسینی بوشهری حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را ایستادگی آنان در برابر تحریم و تهدید توصیف کرد و گفت: دشمنان هنوز این ملت را نشناخته اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مردم با این حضور وفاداری خود را نسبت به انقلاب اسلامی نظام و انقلاب نشان دادند.
 
آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: مردم نشان دادند که با تمام وجود، هستی و توان به میدان آمده اند بنابراین باید از این حضور مردم باید تقدیر و تشکر کرد.
 
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور افزود: امروز مردم با این حضور نشان دادند که در برابر تحریم و تهدید دشمنان ایستاده اند و این حضور به سران اروپا و آمریکایی این پیام را دارد که پس از گذشت سی و شش سال اگر ملت ما را نشناخته اند بشناسند و بدانند که مردم بر سر عهد و پیمان خود که با شهیدان امام و انقلاب بستند ایستاده اند.
 
وی در پایان ضمن تشکر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: همه آحاد مردم پیر، جوان، زن و مردم آمده اند که به دشمنان بگویند تحریم و تهدید کوجکترین اثری را بر ما نداشته است. /993/پ202/ش

نظر شما