شناسهٔ خبر: 3558699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت‌الله نوری همدانی:

برائت از استکبار جهانی مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است

قم - یکی از مراجع تقلید گفت: مهم ترین پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برائت از استکبار جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همگام با مردم انقلابی قم بخشی از مسیر راهپیمایی را طی کرد.

استاد برجسته حوزه در حاشیه این حضور در گفتگو با خبرنگاران حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را همایش شور و شعور ملت ایران و نمایشگاه بزرگ عظمت، اقتدار و عزت اسلام دانست.

وی تأکید کرد: ملت ما امروز برای حمایت از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی به صحنه آمدند و نشان دادند که همواره پای ولی فقیه و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه این حضور باشکوه مردم پیام بزرگی برای مستکبران عالم دارد، اعلام برائت از دشمنان را اصلی‌ترین پیام این راهپیمایی ذکر کرد.

این مرجع تقلید تأکید کرد: ملت ما با حضور حماسی در این راهپیمایی باری دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند و نشان دادند که در راستای حفظ و حراست از مبانی انقلاب و اسلام مستحکم هستند و در این مسیر رخنه‌ای ایجاد نخواهد شد.

به گفته استاد برجسته حوزه، حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به اسلام هراسی مستکبران است و این انقلاب مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر(عج) خواهد بود.

نظر شما