شناسهٔ خبر: 3560167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حجت الاسلام صالحی منش:

مردم قم با حضور حماسی خود ثابت کردند در دفاع از انقلاب پیشتازند

قم - استاندار قم گفت: مردم انقلابی قم همواره در صحنه‌ها حضور داشتند و این بار هم با حضور گسترده خود اثبات کردند که در دفاع از انقلاب همچون گذشته پیشتازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای صبح امروز جمعیت مردم قم که به راهپیمایی آمده‌اند را نظاره می‌کنیم به نظر می‌رسد که از سال‌های گذشته حضور حماسی‌تر و با شکوه‌تری باشد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از باشکوه ترین راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن است، بیان داشت: مردم انقلابی قم همواره در صحنه‌ها حضور داشتند و این بار هم با حضور گسترده خود اثبات کردند که در دفاع از انقلاب همچون گذشته پیشتازند.

استاندار قم با اشاره به پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مستکبران افزود: این حضور حماسی ملت ایران در صحنه به دشمنان پیام می‌دهد که هیچ‌گاه این ملت زیر بار ظلم و ذلت نمی‌رود و آنان نیز توان ایستادگی برابر این ملت بزرگ را ندارند.

وی گفت: حضور ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی نشان دهنده عظمت و قدرت مکتب اهل بیت(ع) در برابر موج اسلام ستیزی و سلطه گری مستکبران است.

حجت الاسلام صالحی منش ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام بدانند که ایران اسلامی هیچگاه به خانه امنی برای آنها تبدیل نخواهد شد و ملت ایران بار دیگر در این روز با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند و نشان دادند که همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

نظر شما