شناسهٔ خبر: 67514544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

گفت‌وگوی تلفنی زیاد النخاله با سید الحوثی

ایرنا

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (پنجشنبه) در تماس تلفنی با رهبر جنبش انصارالله یمن، او را در جریان آخرین تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای آتش‌بس در غزه قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این مکالمه تلفنی، در خصوص اوضاع کلی فلسطین اشغالی و روند تجاوزات رژین اشغالگر در منطقه رایزنی کرد.

به گزارش فلسطین الان، النخاله در گفت‌وگوی تلفنی با سید عبدالملک الحوثی، عملکرد مقاومت و شجاعت رزمندگان مقاومت در مقابله با اشغالگران در میدان نبرد را تشریح کرد و نقش بزرگ ملت یمن در حمایت از موضوع فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در غزه را ستود.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز (چهارشنبه) تأیید کرد سازمان موساد پاسخ جنبش حماس به پیشنهاد توافق در خصوص گروگان‌ها را از کشورهای میانجی‌ دریافت کرده است.

منابع عبری زبان گزارش دادند در پی موافقت حماس با طرح پیشنهادی توافق تبادل اسرا و آتش بس در غزه، امروز (پنجشنبه) یک هیئت صهیونیستی برای مذاکره درباره طرح جدید توافق آتش‌بس وارد مصر شده است.

به گزارش منابع خبری فلسطین، حماس در پاسخ به بسته پیشنهادی آتش‌بس بر مواضع خود در خصوص تثبیت آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی کامل از نوار غزه و بازگشت آوارگان فلسطینی تأکید کرده است.

نظر شما