شناسهٔ خبر: 35584608 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تهدیدها قدرت بازدارندگی ایران را بالا برده است

نماینده پلدختر در مجلس گفت: تحریم‌ها باعث شده است تا ما روی پای خود بایستیم و تهدیدات مختلف قدرت بازدارندگی‌مان را بالا برده است.

صاحب‌خبر -

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌ها در طول 40 سال پیروزی پس از انقلاب همواره بر کشور ما تحمیل شده و محدود به یک سال و دو سال نیست و اگرچه در سال‌هایی شدت پیدا کرده اما اینگونه نبوده که در زمان‌های دیگری تحریم نباشد و ما پس از پیروزی انقلاب همواره با تحریم‌های دشمنان هم مواجه بودیم. 

وی افزود: تحریم‌ها باعث شده تا ما روی پای خود بایستیم و قدرت بازدارندگی کشور را با توجه به تهدیداتی که از اول انقلاب کشور را تهدید می‌کرده بالا ببریم و این مساله کشور ما را به سمت و سویی برده و کشور رشد قابل توجهی در این زمینه داشته باشد. 

نماینده مردم پلدختر اظهار داشت: دشمنان ما خود از میزان توان و قدرت ما مطلع‌اند و اتفاقاتی هم که اخیرا چه در بحث هدف قرارداد پهپاد آمریکایی و ... افتاده شرایط را تغییر داده و خود آنها هم اذعان دارند که هیچ سلاحی در دنیا نیست که بتواند این پهپاد را ساقط کند و راداری نیست که بتواند آن را ردیابی و رهگیری کند. 

کاظمی خاطرنشان کرد:  این حق هر کشوری است که برای تامین امنیت خود توان دفاعی‌اش را بالا ببرد و اگر از نظر نظامی و دفاعی ضعیف باشد همواره دیگران چشم طمع نسبت به آن کشور خواهند داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما