شناسهٔ خبر: 35579456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ملت ایران برابر تحریم‌ها مقاوم ایستاده‌اند

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه تحریم پدیده‌ای جدید نیست، گفت: سال‌هاست ملت ایران برابر تحریم‌ها مقاوم ایستاده‌ و پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف کسب کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان درباره موضع‌گیری‌های اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران اظهار کرد: نزدیک به چهار دهه است که آمریکایی‌ها دنبال تخریب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه مهدی‌شهر ادامه داد: دشمنان ایران در این راستا، طرح‌ها، برنامه‌ها و نقشه‌های متعددی را پیاده کردند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند؛ ولی هر دفعه که شیطنتی کردند، جز شکست چیزی نصیب آنها نشد.

بارانی با تأکید بر اینکه خلق تکفیری‌ها و داعش در منطقه با هدف تهدید و درنهایت تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: استکبار جهانی در جریان شکل دادن تکفیری‌ها باز هم از ایران اسلامی شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در صف اول و پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است، اضافه کرد: دشمنان به خاطر این شکست‌هاست که جنگ اقتصادی علیه ما به راه انداخته‌اند.

بارانی با بیان اینکه تحریم پدیده‌ای جدید نیست، تصریح کرد: سال‌هاست ملت ایران برابر تحریم‌ها مقاوم ایستاده‌اند و در کنار مقاومت، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف کسب کرده‌اند.

امام جمعه مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه وحدت و ایستادگی ملت ایران و ولایتمداری آنها دشمن را در هر تهدید و نقشه‌ای از پیش بازنده می‌کند، اظهار کرد: این اتفاق تا امروز بارها افتاده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/ک/

نظر شما