شناسهٔ خبر: 3556257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حضور خیره کننده و حماسی میلیون ها ایرانی در مراسم جشن انقلاب

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی، متعهد و ولایی سراسر ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری را خلق کردند و صحنه های بی نظیری را از بصیرت، صلابت و عزت ملی را به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی میلیونی و حماسی 22 بهمن در شهرها و روستاهای مختلف کشورمان آغاز شد.

 

مردم با سر دادن شعارهای حماسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و پایداری و مقاومت خود در برابر مستکبران جهانی و دلدادگی به انقلاب و ارزش های والای آن را به رخ جهانیان کشیدند.

 

میادین و خیابان های اصلی شهرهای مختلف کشورمان امروز مملو از میلیون ها ایرانی بود که فریاد با هم بودن و اتحاد و «ما ایستاده ایم»سر دادند.

 

بر اساس این گزارش راهپیمایی 22 بهمن امسال را بیش از 265 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی (در تهران ) وبیش از 2800 خبرنگار،عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثرشبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله 350 گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی، پوشش خبری ـ تصویری می دهند.

 

سخنران اصلی راهپیمایی عظیم مردم تهران در میدان آزادی حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهور کشورمان بود.

 

رییس جمهور در سخنان خود با تاکید بر عزم جزم دولت برای حل مشکلات کشور گفت: غرب باید بهانه جویی، دروغ گویی و تحریم های ظالمانه را کنار بگذارد.

 

دکتر روحانی تاکید کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دولت به دنبال توافق عزت آفرینی است که متضمن عزت و پیشرفت و احترام کشور باشد.

 

بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، در شهر مقدس قم نیز مراجع تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی همگام با دیگر اقشار در راهپیمایی حضور یافتند و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشتند.

 

مراجع تقلید نیز ضمن حماسی توصیف کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این مهم را نشانه وفاداری آنان به انقلاب وآرمان های والای آن دانستند و از مردم قدردانی کردند. 

 

سخنران اصلی راهپیمایی مردم انقلابی و متعهد قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) بود که در سخنان خود به تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

 

این گزارش می افزاید در دیگر شهرها و نقاط کشورمان نیز امروز جلوه های بی نظیری از عشق و دلدادگی به انقلاب اسلامی و آرمان های والای حضرت امام به ثبت و ضبط شد.

 

مردم ایران با سر دادن شعارهای حماسی ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، تنها راه مقابله با دشمنان و مستکبران جهانی را پایداری بر اصول و آرمان ها دانستند و هرگونه تنزل از این ارزش ها را عامل گستاخ تر شدن غربی ها عنوان کردند./924/پ202/ج
 

نظر شما