شناسهٔ خبر: 3557440 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

شرکت مراجع تقلید و علما در راهپیمایی 22 بهمن/ تقدیر از حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران

خبرگزاری رسا ـ مراجع تقلید، علما و شخصیت های برجسته حوزوی و ائمه جمعه همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با دیگر اقشار مردمی در راهپیمایی حماسی 22 بهمن حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی همچون دیگر اقشار مردمی همزمان با جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.

 

بر اساس این گزارش، حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی در راهپیمایی 22 بهمن در شهر مقدس قم شرکت کردند.

 

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شخصیت های حوزوی، مدیران نهادها و مراکز مختلف حوزه و استادان سطوح مختلف حوزه علمیه قم نیز حضور چشمگیری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند.

 

مراجع تقلید در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگاران از حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدردانی کردند و این حضور را نشان دهنده دشمن شناسی و وفاداری مردم به آرمان های والای نظام اسلامی و ولایت فقیه دانستند.

 

مراجع تقلید تاکید کردند ملت ایران در هر صحنه ای که نیاز به نقش آفرینی آنان بوده در میدان حاضر شده و دین خود را به انقلاب ادا کرده اند.

 

حضرت آیت الله جوادی آملی ضمن حق شناسی از ملت شریف ایران اسلامی در خلق حماسه ای دیگر، تهدیدات نظامی غرب علیه را پوچ و توخالی توصیف کرد و گفت: ملت میز و گزینه های روی میز آن را باهم بر سر مستکبران خراب می کند.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز با بیان این که مردم نشان دادند زمان شناس و دشمن شناس هستند، گفت: با توجه به توطئه های دشمنان و شرارت های آنها، این حضور نشان دهنده هوشیاری مردم و وفاداری آنان به آرمان های انقلاب است. این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و ملت ایران است و آنها با این حضور گیج و سردرگم می شوند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز با بیان این که مردم به جهانیان نشان دادند پای انقلاب، نظام، ارزش ها و آرمان ها و ولایت فقیه ایستاده اند، تصریح کرد: این حضور گسترده وحدت و همبستگی مردم را نشان داد و ثابت کرد که مردم از استکبار جهانی متنفر هستند./993/پ203/ج

نظر شما