شناسهٔ خبر: 35544140 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بدون هیچ سند و مدرکی حادثه آرامکو را به ایران نسبت می‌دهند/ ملتی که نمی‌ترسد شکست ناپذیر است

فرمانده کل سپاه گفت: بدون تردید دفاع مقدس قطعه جاودانی از تاریخ اسلام و ایران است که متوقف نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

دفاع مقدس قطعه جاودانی از تاریخ اسلام و ایران استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر حسین سلامی، پاسداران انقلاب اسلامی در سی و دومین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مسجد ولی عصر (عج) تهران برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بدون تردید دفاع مقدس قطعه جاودانی از تاریخ اسلام و ایران است که متوقف نمی‌شود.

او برخی از لحظات را برای جوامع بشر حیاتی دانست و گفت: برخی لحظات تندیس زنده و فشرده هویت یک ملت و عزت بخش هستند، حقیقتی زنده و جاوید هستند. دفاع مقدس یک منظره‌ای از عاشورا بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه بدون دفاع مقدس نمی‌توان انقلاب اسلامی را تصویر کرد، افزود: مطالعه تاریخ برای ملت‌ها ضروری ست، هیچ جامعه‌ای به خودی خود معتبر نمی‌شود و به کمال نمی‌رسد، ما نه تنها نیازمند عزت و افتخار بلکه نیازمند منبع تولید عزت، افتخار و کرامت هستیم و دفاع مقدس منبع پایان ناپذیر قدرت و عزت است.

او ادامه داد: در دفاع مقدس نمی‌شد تنها با قدرت جنگید، به همین دلیل است که برخی کشور‌های عظیم فرو پاشید؛ مانند امپراطوری ها.

سردار سلامی شکست و پیروزی را مسئله‌ای در درون قلب انسان‌ها دانست و گفت: در جنگ شکست و پیروزی بر اساس روح، و باور است نه جسم و مادیات.

او ادامه داد: جامعه ما قدرت مقاومت در برابر هر تهاجمی در هر شکل، ماهیت و قدرتی را دارد و یکی از مهمترین دلایل آن رهبری است. چرا آمریکایی‌ها با آن همه قدرت درحال فروریختن هستند؟ در حالی که قوی‌ترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان است و بودجه نظامی آمریکا معادل تمام بودجه نظامی جهان است، چون در آنجا رهبری فاقد حکمت و روح تدبیر است.

سردار سلامی تصریح کرد: قدرت فاقد حکمت نمی‌تواند قدرت بیافریند، فلسفه مدیریت آمریکا خطر آفرین و تهدید آفرین است، و این قدرت می‌میرد، اما در مقابل رهبری هوشمند و الهی می‌تواند به همه قدرت دهد و به جامعه خود باوری و شکست ناپذیری و ظرفیت ایستادگی می‌دهد.

او افزود: کشوری که رهبر بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزرگ داشته باشد، رشد می‌کند و ما اینگونه رشد کردیم، دفاع مقدس موجب شد ما تحت رهبری آن رهبر الهی رشد کرده و دشمن را درهم بشکنیم. اما بعد از جنگ دشمن و اصل توطئه و تهاجم باقی ماند و شکل و ابعاد تغیر کرد و ما در معرض این تهدیدات باقی مانده و جامعه ما مستحکم‌تر شد.

فرمانده کل سپاه با برشمردن توطئه‌های دشمنان انقلاب در حوزه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... گفت: رهبری ما را چهل سال را در برابر همه تهدیدات امنیتی، اقتصادی فرهنگی و سیاسی حفظ و کشور را رشد داد و امروز مقیاس قدرت ایران جهانی شده و امروز به جایی رسیده‌ایم که برتری راهبردی داریم و تا شرق مدیترانه گرفته قدرت و نفوذ داشته و ملت شکست ناپذیری شده‌ایم.

او ادامه داد: امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که سلاح دشمنان عمل نمی‌کند، زیرا می‌داند در هر جا تهدیدات پیش بینی نشده منتظر انهاست، شما به یمن نگاه کنید که چه قدرتی ایجاد کرده و در اوج فقر و فشار توانسته موازنه قدرت را تغییر داده و می‌تواند در هر جایی که دشمن فکرش را هم نمی‌کند ضربه را وارد کند و دشمنان با وجود اینکه می‌دانند انصار الله بوده، اما بدون هیچ سند و مدرک آن را به ایران نسبت می‌دهند.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: ملتی که نمی‌ترسد شکست ناپذیر است و به همین دلیل مردم در نظام ما مقدس هستند و معادلات را تغییر می‌دهند و می‌بینید هرچه دشمن بیشتر تهدید می‌کند قیمت دلار بیشتر کاهش می‌یابد.

او افزود: جنگ تصویری درست و اصولی و کار آمد از ملت ایران برای جهانیان به تصویر کشید و موجب شد دشمن هرچه هزینه می‌کند ملت ایران بهره برداری کند و نقشه‌های آن‌ها با شکست روبرو می‌شود.

خبر در حال تکمیل...

برچسب‌ها:

نظر شما