شناسهٔ خبر: 35556390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده کل سپاه:

برای دشمنان قدرت کنونی انصارالله سخت است

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- فرمانده کل سپاه گفت: برای دشمن باورش سخت است، انصارالله به قدرتی رسیده که عملیات تهاجمی در نقاطی که فکر نمی کردند، انجام دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در سی و دومین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: برای دشمن پذیرش این باور سخت است که انصارالله به درجه ای از قدرت رسیده است که می تواند در نقاطی که فکر نمی کردند عملیات تهاجمی انجام دهد و آنها شرمسار می شوند و به غلط به گردن ما می اندازند در حالی که می دانند انصارالله است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دوران دفاع مقدس لحظه های طلایی یک جامعه و هویت بخش و آغاز جریانی از فضیلت ها بود و هرگز در حافظه تاریخی ملت ما فراموش نخواهد شد.
وی لازمه رسیدن به قدرت را سختی ها خواند و گفت: ما نه فقط نیازمند قدرت بلکه نیازمند منبع تولید اقتدار و عزت و کرامت هستیم و دوران دفاع مقدس منبع پایان ناپذیر عزت و سربلندی ملت ایران بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که سازه های ما در قدرت چندان مهم نیست، افزود: به همین دلیل است که برخی کشورها با داشتن قدرت بی نظیر فرو می پاشند و مهمتر از سازه های قدرت، روح مقاومت است که دشمنان ما ندارند.
سرلشکر سلامی گفت: یک جامعه در درون ذهن و قلب خود فرو می پاشد و شلیک بمب و موشک بر پیکره مادی جامعه آسیب می رساند و پیروزی و شکست در جنگ بر حسب فروپاشی اراده و ایمان است.
وی با اشاره به اینکه تنها علت فروپاشی قدرت امریکایی ها وجود رهبری فاقد حکمت در امریکاست، افزود: وقتی رهبری دچار زوال عقل سیاسی است قدرتش عکس خود عمل می کند و برایش هزینه ایجاد می کند اما اگر رهبری دارای قدرت، منطق و عقل متکی بر وحی باشد همانند ایران می تواند شخصیت معنوی خود را در جامعه تکثیر کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وقتی امام می گفت که اگر جنگ 20 سال هم طول بکشد باز ایستاده ایم این 20 مفهوم ریاضی نبود و این 20 یعنی کمال و آخر هر چیز.
سرلشکر سلامی افزود: اگر کشوری چهار عنصر مهم شامل رهبر بزرگ، ملت بزرگ، مکتب بزرگ و دشمن بزرگ داشته باشد، هرگز فرو نمی افتد.
وی گفت: ما در دوران دفاع مقدس تجاربی کسب کردیم که اکنون در شرایط تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، عملیات روانی، فتنه داخلی و جنگ نیابتی توانستیم رشد کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: میدان تأثیر ما جهانی است چرا که دشمنان ما جهانی هستند.
سرلشکر سلامی گفت: از شرق مدیترانه تا شرق آسیا و تا شمال دریای سرخ میدان سلطه سیاسی دشمنان یکی پس از دیگری برچیده شد و ما در همه ابعاد قدرت فیزیکی رشد کردیم و امروز در فناوری های دفاعی چیزی کم نداریم.
وی افزود: وقتی رهبری، ملت خود را براساس نهراسیدن از دشمن تربیت می کند این ملت دیگر شکست نمی خورد چرا که در جهان بینی اسلامی و در نگاه قرآن همه قدرت های غیر الهی اگر جمع شوند پشه ای نمی توانند خلق کنند و اگر پشه ای چیزی از آنها برباید آن را هم نمی توانند پس بگیرند.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نقشه ادراک دشمن از قدرت ما کامل شد و دشمن به این نتیجه رسید که هر چه عمل کند ایران بهره آن را به خوبی می برد.

نظر شما