شناسهٔ خبر: 35541883 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

در پی وقوع زلزله؛

مسدود شدن مسیر چند روستای ایذه و تعطیلی مدارس

فرماندار ایذه گفت: جاده دسترسی بخش های مرغا و سوسن با مرکز شهرستان قطع شده است. زمین‌لرزه‌های ظهر امروز ایذه، مدارس نوبت عصر سه شهرستان ایذه، اندیکا و مسجدسلیمان را به تعطیلی کشاند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مصطفی سمالی با بیان اینکه از صبح امروز هفت زلزله در ایذه به وقوع پیوسته است افزود: جاده‌های روستایی مسدود شده در بخش سوسن و دهستان مرغا می‌باشند که نیرو‌های راهداری برای بازگشایی مسیر‌های روستایی به مناطق مورد نظر اعزام شده‌اند.

فرماندار ایذه از آسیب دیدن چند مدرسه در بخش سوسن بر اثر زلزله خبر داد و افزود: چند خانه روستایی نیز در این بخش دچار خسارت شده‌اند که دستور لازم برای ارزیابی خسارت وارده به بخشدار سوسن داده شده است.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان ایذه به تشکیل جلسه این ستاد اشاره و تصریح کرد: در پی وقوع زمین لرزه تمام نیرو‌های خدماتی و امدادی در شهرستان ایذه به حالت آماده‌باش در آمده‌اند تا هرگونه مشکلی را در حداقل زمان ممکن برطرف کنند.

از صبح امروز تاکنون، هفت زمین‌لرزه در ایذه به وقوع پیوسته است که شدیدترین آن‌ها زلزله ۴.۶ ریشتری ظهر امروز بوده است، این زمین لرزه‌ها، کلیه مدارس نوبت عصر شهرستان را نیز به تعطیلی کشاند.

نظر شما