شناسهٔ خبر: 35515359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شادی و نشاط در مدارس چم مهر پلدختر

‍ ‍مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در روز بازگشایی مدارس در روستای چم مهر پلدختر گفت:همین که دانش آموزان با شور و نشاط در مدارس تازه تعمیر شده مدارس، مشغول تحصیل شدند این نشان دهنده مزد زحمات ماست و خدا را شاکریم که این اتفاق خوب رخ داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در روز بازگشایی مدارس در روستای چم مهر پلدختر گفت:همین که دانش آموزان با شور و نشاط در مدارس تازه تعمیر شده مدارس، مشغول تحصیل شدند این نشان دهنده مزد زحمات ماست و خدا را شاکریم که این اتفاق خوب رخ داده است.

 محمدرضا  حیدری با اشاره به گزارشی از فضا‌های آموزشی چم مهر گفت: مدارس شهید خلیل طهماسبی و شهید کائیدی توسط نیرو‌های نوسازی مدارس لرستان تازه تعمیر شده اند و امروز برای آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

او افزود: مدرسه ۲۲ بهمن روستای چم مهر بعلت قرار گرفتن در حریم رودخانه جابجا شده و توسط نیرو‌های نوسازی مدارس لرستان جانمایی صورت گرفته و الان در حال ساخت می‌باشد.

 مدیر کل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: مدرسه شهدای چم مهر که ۷ سال پیش بعلت نداشتن دانش آموز بلا استفاده مانده بود، بدلیل قرار گرفتن در حریم رودخانه، ساخت و تعمیر آن ممنوع شد و با توجه به اینکه دانش آموز در این مدرسه به حد نصاب نرسیده، کلا مدرسه توسط آموزش و پرورش منطقه منحل اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

آغاز سال تحصیلی در مناطق سیلزده

نظر شما