شناسهٔ خبر: 35511641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

طی حکمی توسط وزیر علوم؛

ذوالقدر سرپرست پارک علم و فناوری فارس شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر امین‌رضا ذوالقدر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا در حکم منصور غلامی خطاب به  ذوالقدر آمده است: "با عنایت به استعفای جناب آقای مر از ریاست پارک علم و فناوری فارس، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب می‌شوید.

امیدوارم با تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه شرایط رشد و توسعه کمی و کیفی پارک و زمینه‌های نقش‌آفرینی هر چه بیشتر آن را در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آورید و جایگاه پارک علم و فناوری فارس را در عرصه علم و فناوری و برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقا دهید.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید".

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، امین رضا ذوالقدر متولد سال ۱۳۶۰ در نیریز فارس و دانشیار بخش شیمی دانشگاه شیراز است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی شیمی دانشگاه سیستان و بلوچستان، کارشناسی ارشد شیمی فیزیک دانشگاه شیراز و دکترای تخصصی شیمی فیزیک از دانشگاه شیراز است.

نظر شما