شناسهٔ خبر: 35474449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

هشدار عبدالملک الحوثی به عربستان؛ تجاوزات را متوقف نکنید دیگر هیچ خطوط قرمزی نخواهیم داشت

رهبر جنبش انصارالله یمن به عربستان و متحدانش هشدار داد اگر بمباران یمن و محاصره کشور ادامه دارد، ضربات دردناک‌تر به متجاوزان وارد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

العالم _ یمن

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیر کل جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای پنجمین سالگرد انقلاب 21 ستپامبر را به مردم این کشور تبریک گفت و بزرگترین و مهمترین دستاورد این انقلاب را رهایی از قیمومیت خارجی و بازیابی استقلال, حاکمیت و آزادی برای ملت یمن برشمرد.

وی خاطر نشان کرد اگر ائتلاف سعودی اماراتی، تجاوزات خود را متوقف کند،‌ما حملات موشکی و پهپادی را متوقف خواهیم کرد.

الحوثی هشدار داد: اگر بمباران یمن و محاصره ادامه یابد، ضربات دردناک تری به عمق مناطق آنها وارد خواهد شد و هیچ خطوط قرمزی وجود نخواهد داشت.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد مهمترین دستاوردهای انقلاب 21 سپتامبر رهایی از قیمومیت خارجی و بازیابی استقلال است.

وی تصریح کرد: به نفع ائتلاف متجاوز است که از ابتکار رییس شورای سیاسی عالی یمن استفاده کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: بر موضع ثابت و اصولی خود در قبال مسائل امت و در راس انها مساله فلسطین تاکید می کنیم. بر حمایت از تمام آزادگان امت در محور مقاومت در مقابله با خطر اسراییلی و مبارزه با سلطه گری امریکایی تاکید می کنیم. از ملت خود می خواهیم تا از نیرنگ دشمنان در برانگیختن مشکلات داخلی تحت نامهای مختلف برحذر باشند. ع

بدالملک حوثی از شهروندان کشورهای متجاوز خواست تا جانب احتیاط نگه دارند و از تاسیساتی که مشمول پاسخ یمنی ها می شوند، دوری کنند

نظر شما