شناسهٔ خبر: 36351070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

هشدار رهبرانصارالله به متجاوزان؛

ادامه حملات علیه یمن، پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه خواهد داشت

الحوثی خطاب به رژیم سعودی گفت که به حملات خود علیه یمن و محاصره پایان دهد، زیرا ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه یمن می‌تواند پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

العالم _ یمن

سیدعبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت : ملت یمن از مسیر آزادیخواهانه خود که استقلال کامل را برایش به دنبال دارد، عقب نشینی نخواهد کرد.

وی افزود : از ملت یمن می خواهم در تعامل با مشکلات خود، با هوشیاری و احتیاط عمل کنند تا شکافی ایجاد نشود که دشمن مانند وضعیتی که در عراق به وجود آمد، بتواند از طریق آن نفوذ کند.

الحوثی همچنین افزود: به متجاوزان توصیه می کنم که حملات خود و محاصره ملت یمن را متوقف کنند.

وی افزود: در صورتیکه اسرائیل هر نوع حماقتی را علیه ملت یمن مرتکب شود، ملت از اعلام جهاد بر ضد آن تردید نخواهد کرد.

حوثی همچنین گفت: پایبندی ملت ما به برادری خود با دیگر امت اسلامی، موضعی اصولی و مبتنی بر عقیده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

رهبر جنبش انصار الله یمن همچنین تاکید کرد: موضع ما در خصومت با اسرائیل به عنوان رژیم غاصب، موضعی اصولی، انسانی و اخلاقی و بر پایه تعهد دینی است.

حوثی همچنین گفت خوشحالی و رضایت آمریکا و اسرائیل از آنچه در عراق و لبنان اتفاق می افتد، نشان دهنده مواضع آنان است.

وی خطاب به رژیم سعودی گفت که به حملات خود علیه یمن و محاصره پایان دهد، زیرا ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه یمن می‌تواند پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد : کسی که در تلاش برای ادامه جنگ علیه یمن و محاصره و تسلیم ملت این کشور است، برای دستیابی به امری محال تلاش می کند و عاقبت کارش، ضرر و خسران است.

سید حوثی همچنین گفت : از دولت می خواهم تحقق عدالت و امنیت بیشتر و بهبود اوضاع در زندان ها و رسیدگی به مشکلات زندانیان تلاش کند.

وی افزود: دست برادری و صلح را به سمت امت اسلامی دراز می کنیم و کسی که با ما خصومت می کند، مسئول راه اشتباه خود و تصمیم ظالمانه اش است.

نظر شما