شناسهٔ خبر: 35466581 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دو دستاورد حزب‌الله در پاسخگویی اخیر به رژیم صهیونیستی

نایب رییس شورای اجرایی حزب‌الله ضمن «کربلایی خواندن» هویت این جنبش اعلام کرد: پاسخ حزب‌الله به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی دو دستاورد مهم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، «علی دعموش» نایب رییس شورای اجرایی حزب‌الله بر تأسی رزمندگان حزب‌الله از راه و روش امام حسین «علیه السلام» و یارانش تأکید کرد.

وی ضمن اعلام اینکه شهدای حزب‌الله، ایمان، جهاد، شجاعت، ثبات و فداکاری خود را از واقعه کربلا وام گرفته‌اند، تصریح کرد: تمام شهدای حزب‌الله از اولین شهید استشهادی «احمد قصیر» گرفته تا آخرین شهید در مسیر مقاومت و شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر» (که شهریورماه در حمله تل آویو به سوریه به شهادت رسیدند) مصداق واقعی کسانی هستند  که در راه خدا، برای اهداف مقدس و در راه دفاع از کشورمان و حفاظت از وطن، آبرو و کرامت کشته شدند.

علی دعموش ادامه داد، مقاومت در معادله بازدارندگی که دشمن در تجاوز اخیرش قصد نابودی آن را داشت، دو دستاورد جدید کسب کرد: حق لبنان در پاسخ به هر تجاوز از هر نقطه‌ای در لبنان به هر نقطه‌ای در فلسطین اشغالی، پس از آنکه پیشتر این پاسخگویی منحصر به مزارع شبعا بود. دوم: آغاز نبرد پهپادها و تثبیت حق ما در ساقط کردن آنها.

وی تأکید کرد که حزب‌الله، کربلا را سرلوحه خود قرار داده و با تجهیزات و تعداد کم اما ایمان، فداکاری و عزم بسیار مقاومت کرده است. پس از شهادت هر فرمانده‌ای از «سید عباس موسوی» گرفته تا «حاج عماد مغنیه» مقاومت وارد مرحله جدید، پیشرفته‌تر و با صلابت‌تری شد. هر شهیدی روحیه ایثار و فداکاری را برای دهها بلکه صدها نفر می‎سازد بویژه اینکه آن شهید از بزرگان باشد./983/ب

منبع: فارس

نظر شما